28 nov. 2015

OOTD: "Viaţa e un număr de paltoane"

Hello, hello!

Ce faceţi voi, fete dragi? Cum aţi început weekendul, ce planuri aveţi? Eu l-am început ieri cu o ieşire în oraş alături de o prietenă foarte dragă (girls time!) şi am continuat pe seară cu operaţiunea "Să facem trollerul să pară neîncăpător!"... pregătind-o pe Diuca pentru o excursie.

Cum astăzi cheful meu de treabă stă pitit pe undeva fără să dea niciun semn - cred că mă resimt după o săptămână destul de plină, mi-am zis că e momentul pentru o postare! Am selectat fotografiile dedicate ţinutei în care am integrat cel de-al doilea palton comandat pe SheIn. Privindu-le, două idei mi-au dat târcoale şi m-am gândit să vi le spun şi vouă, poate că vă vor fi plac şi vă vor inspira în vreun fel!


Am şase costume şi amândouă sunt bej!

Viaţa e un număr de paltoane... Nu multe.


Prima idee îi aparţine lui Dan Condurache. Nu se află el printre actorii mei preferaţi însă am reţinut acest gând pe care l-a exprimat într-o manieră hazlie într-un interviu, gând ce are substrat, are profunzime  sub aparenta simplitate

În ceea ce priveşte a doua idee...  Hmm, aceasta e dezvoltată de către Aurora Liiceanu, din perspective cu totul neaşteptate, în a sa carte Cuvinte încrucişate. Asocierea unor perioade ale vieţii, unor sentimente puternice sau situaţii memorabile cu paltoanele ce ne-au însoţit, ne-au fost tovarăşe de drum. Consideraţii de factură sociologică, psihologică, filozofică, trimiteri către literatură, personaje literare, simbolistică, expuse într-o manieră accesibilă şi foarte interesantă. M-a fascinat modul în care a abordat subiectul şi vă recomand să citiţi cartea şi, în mod special, capitolul intitulat: Urma paltonului. 

Vă las acum cu selecţia de fotografii despre care vă vorbeam iniţial... Sper să vă placă ţinuta!


Am purtat

Palton / Coat - click AICI / HERE

Jeanşi skinny / Skinny denim pant - AICI / HERE












Hehee, expresia feţei mele nu poate ascunde că pe partea aceasta a străzii era umbră şi 
bătea un vânt nărăvaş! :))









Asta a fost tot... Cum vă place paltonul? Pentru mine - cu excepţia nuanţei care este ceva mai închisă decât cea reflectată de fotografiile de prezentare ale site-ului - se ridică la înălţimea aşteptărilor! Materialul este bun şi călduros, croiala clasică impecabilă, cusăturile executate cu grijă, fără defecte! Nu ştiu dacă ar face faţă unor temperaturi de iarnă foarte scăzute - depinde cât de friguroasă e purtătoarea şi de cât obişnuieşte să se înfofolească  (cunoscându-mă prea bine, mă simt obligată să fac această precizare :P)

Vă mulţumesc din suflet pentru că îmi sunteţi alături, vă pupăcesc cu foc şi vă doresc weekend cu relaxare, cu bucurie! Şi nu uitaţi: fiecare dintre noi este mai frumoasă când zâmbeşte! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com