7 nov. 2015

Beauty Flash (episod pilot)

Bună, fetelor! :)

Inaugurăm azi o rubrică nouă, bazată pe o idee ce s-a născut într-o dimineaţă, în timp ce mă machiam...

Cred că nu e zi în care, folosind produsele cosmetice şi de îngrijire prezente în rutina mea, să nu remarc diverse aspecte în legătură cu acestea! Am convingerea că şi voi experimentaţi asta! De cele mai multe ori, e vorba despre simple flash-uri, gânduri ce trec precum săgeata... Mi-am propus să le acord atenţie, să le notez şi să le prezint aici. Fireşte, vor fi supuse unei selecţii, în funcţie de relevanţa pe care o pot avea, de potenţialul lor de a genera întrebări şi/sau de a trezi interesul; vor fi prelucrate doar atât cât se impune încât să obţin un mesaj inteligibil.

Mi-aş dori să rezulte o postare simplă, aerisită, iar gândurile concretizate în notiţe să vă inspire şi să fie utile (într-un fel sau altul). Sper, totodată, ca acestea să fie şi punct de plecare pentru conversaţiile noastre din cadrul rubricii de comentarii. 

Vom stabili împreună dacă poate funcţiona ideea aceasta! E important pentru mine să ştiu cum o percepeţi şi m-aş bucura să aflu părerile voastre! Să dăm startul, de acord? 


Episod-pilot Beauty flash...

> Să dau comandă la Oriflame pentru această mascara. O folosesc de circa două luni şi  mă uimeşte la fiecare aplicare! Chiar nu-mi amintesc să fi avut un rimel care să mă facă să cred că am gene atât de frumoase încât parcă nu mă obişnuiesc cu efectul pe care îl creează! Separă, dă volum, alungeşte, defineşte perfect... Vreau să am unul de rezervă. 
N.B. Mascara The One 5 în 1 Wonder Lash - Oriflame


sursa foto: aici


> Phhii, mă enervează tare erupţia de coşuri mititele de pe bărbia mea! Şi nu-mi convine gândul că, cel mai probabil, vinovat este exfoliantul Derma E. Am mai sesizat eu după aplicarea lui câte-o mică problemă de felul ăsta, dar deja se întrece cu gluma. Dacă va repeta figura, voi renunţa la el cu părere de rău pentru că îmi plăcea efectul asupra tenului meu şi chiar nu ştiu către ce m-aş orienta!
N.B. Exfoliantul Evenly Radiant Overnight Peel cu 5% AHA - Derma E (de pe iHerb)



> Gata, ultima rundă pentru lăptişorul de matcă Apiland! M-am zgârcit destul păstrând în frigider o cantitate care să ajungă cât pentru încă o mască facială. N-o fi greu să îl  întind pe faţă şi să îl las să acţioneze cât timp joc "Next" cu Dia şi Alex... Voi păstra cutia asta izotermă pentru a transporta câte-un ruj când e caniculă sau altceva ce trebuie ferit de căldură excesivă.

Ceva mai târziu, spălând cu apă călduţă pelicula formată prin uscare: 

Cred că nu am scris în review despre efectul uşor exfoliant al particulelor fine ce se percep când înlătur masca.  E faină senzaţia asta! Hmm, tenul arată aşa proaspăt, curat, "fraged" şi după ce aplic masca simplă din miere de albine. Ar trebui să fac asta mai des!
N.B. Dacă sunteţi curioase, puteţi găsi aici tutorial de prezentare a jocului "Next" şi a regulilor sale!



> Acum înţeleg eu încântarea fetelor pentru rujurile Melkior! Îmi place mult cel primit în septembrie, la eveniment. Se aplică frumos, e pigmentat şi rezistă destul de bine, nu migrează, are o suupeer nuanţă fuchsia!  Mmm... şi aroma discretă, de trandafir parcă! Totuşi, preţul e măricel comparativ cu al celor de la Golden Rose şi nu ştiu cât se justifică diferenţa aceasta!
N.B. *Evenimentul Beauty Swap organizat de Ana Maria-Tătucu de la Beauty Barometer
        * Ruj Melkior, colecţia Let's Love Life, nuanţa Irresistible - 12221
sursa foto: aici




Iată cât de util poate fi un  selfie!!!
A se remarca faptul că doar unul dintre noi doi poartă mascara şi rujul 
prezentate în această postare! 

Cam atât a fost în programul zilei! Mingea e acum în terenul vostru.
Vă aştept cu impresii despre produsele în discuţie (dacă le-aţi folosit) 
sau cu întrebări / recomandări (dacă aveţi)... 

Ce spuneţi, dăm şanse acestei noi rubrici?
Mulţi pupici, cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you









 

Blog Template by YummyLolly.com