20 sept. 2015

OOTD: Cămaşa în dungi - simplă şi confortabilă

Bună seara, fete dragi! :)

N-am rezistat dorului de voi şi de blogul meu şi, în ciuda faptului că în ultima perioadă preocupările profesionale au fost prezente până şi în somn, reuşesc să scriu postarea asta! E o surpriză şi pentru mine, chiar nu m-aş fi aşteptat!

La începutul săptămânii, i-am cunoscut pe cei treizeci şi unu de prichindei de clasă pregătitoare! Oho, ce întâlnire a mai fost!!! Sunt frumoşi, sunt spontani şi energici, au personalitate şi francheţe (spun drept, tot ce gândesc şi simt). Sunt... one in a minion! Nu, nu, nu e o greşeală de redactare, am parafrazat cunoscuta expresie fiind inspirată de faptul că minionii sunt mascota clasei noastre!

Au fost de-a dreptul palpitante primele zile împreună! Eu, una, aşa le-am perceput! Am primit şi am rezolvat provocare după provocare! În stilul meu, stil ce m-a consacrat: fără a doza efortul! Fireşte că, după misiunea pe care mi-o rezervă fiecare zi în parte, resursele mele tind către minus infinit! Dar îmi refac parte din energie cu un somn de prânz (chiar nu aş avea cum să funcţionez în lipsa acestuia)... Apoi, găsesc puterea de a stabili obiectivele şi strategiile următoarei zile! 

Am a vă povesti despre o mulţime de situaţii simpatice, amuzante, inedite. Le păstrez în tolbă, deocamdată! Va veni şi momentul lor... 

Şedinţa foto de azi m-a ajutat să scap de gânduri şi de griji, a fost motiv de a ieşi la aer, de a mă detaşa puţin de tot ceea ce mă preocupă. Iar ţinuta simplă şi confortabilă pe care o veţi vedea în poze a fost deja purtată în urmă cu ceva timp, exact aşa cum v-o prezint! Mi-a plăcut mult şi de aceea "am cerut un bis", fără a simţi nevoia să aduc vreo schimbare!

Am purtat:

Cămaşă / Shirt - click AICI / HERE
Jeans D&G
Pantofi/ Shoes H&M
Geantă/ Bag - magazin local/local store




Brăţara Fearless mi s-a lipit de suflet de cum am prins-o la mână - 
am primit-o de la Ioana by Trăistuţa cu zale, îi mulţumesc încă o dată !





Am purtat de multe ori, cu aceeaşi bucurie, colierul primit în dar de la Diana Maria Bazavan!





Câteva detalii despre cămaşa cu dungi de pe SheIn: e foarte faină cu croiala sa clasică; îmi place la nebunie materialul (e din bumbac şi se simte asta!); am ales mărimea M şi, la primirea coletului, mi-a părut a fi puţintel mare dar nu mi-am făcut griji, doream să fie lejeră; un feeling mi-a spus că va intra la apă şi aşa s-a întâmplat;  luaţi în calcul acest aspect dacă o veţi comanda!

Dragile mele, vă îmbrăţişez şi vă doresc o săptămână minunată, 
să reuşiţi tot ceea ce vă propuneţi şi să nu vă lipsească zâmbetele!

Cu dor...
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Chiar dacă nu am mai găsit răgazul de a răspunde comentariilor pe care mi le-aţi lăsat la postările anterioare, vă asigur că fiecare gând al vostru este preţuit, îmi dăruiţi astfel motivaţie, bucurie şi sentimentul că sunteţi aproape de mine şi în această perioadă atât de solicitantă!


 

Blog Template by YummyLolly.com