13 sept. 2015

OOTD: Almost all white... 2 în 1

Hello, ladies! :)

Din câte-mi amintesc, nu am purtat în vară o ţinută all white şi mi-am propus să remediez asta acum, la începutul toamnei! M-am gândit că abordarea ar fi mai interesantă dacă v-aş prezenta două ţinute, una sporty casual, alta smart casual - păstrând două elemente comune: un tricou simplu, alb şi o pereche de jeanşi skinny de culoare albă.

Personal, preferinţele mele se îndreaptă către cea de-a doua ţinută! Asta dacă ţin seama doar de considerentele estetice. Însă, în cazul în care aş dori să mă simt foarte confortabil, aş apela în cele mai multe cazuri la cea dintâi combinaţie vestimentară. Alegerea mea ar fi influenţată de factori conjuncturali şi, de ce nu, de starea de spirit!

Fetele care mă urmăresc şi pe pagina de Facebook a blogului vor recunoaşte piesele vestimentare ale unui recent colet sosit de pe Kurtmann.ro: un tricoul alb şi cardiganul bleu cu buline! Calitatea celor două articole vestimentare vine ca o confirmare suplimentară, iar magazinul online menţionat rămâne în fruntea topului favoritelor mele!

Sunt nevoită să mă exprim destul de concis, dar mi-am spus că aceasta e o cale de mijloc şi că e cu mult mai bună decât aceea de a nu scrie deloc! Dar şi când voi scăpa la scris, în stilul meu... ooo, epopeic va fi!!! :)) Apropos, dacă ştiţi voi o cale de a face pace cu timpul, mi-aţi face un mare bine vorbindu-mi despre ea! De data asta, norocul meu a fost că mă aşteptau pozele în folder, cuminţi şi răbdătoare - din aceeaşi serie a fotografiilor făcute în zorii unei sâmbete mai liniştite!

Am purtat:

Tricou Zara via Kurtmann - click AICI
Cardigan Vero Moda via Kurtmann - click AICI





Exerciţii de echilibru, cu Tudor Chirilă! La propriu şi la figurat...













Dacă sunteţi interesate de provenienţa altor elemente ale celor două ţinute

- sacou alb, jeanşi albi via Shein
- plic cu pisici La Muse Chic
- geantă roşie Chloe via Adona.ro
- pantofi argintii Fullah Sugah via Miniprix - primiţi în dar 
de la o proaspătă şi fericită mămică: Diana  Cătănoaia, Un strop de culoare

Nu închei fără a vă întreba dacă purtaţi ţinute all white sau... 
măcar aproape în întregime albe! 
Cu care dintre cele două combinaţii vestimentare din această postare 
rezonaţi în mai mare măsură?

Vă pup cu mare-mare drag şi vă doresc o săptămână minunată!
Ilda
Lavender Thoughts to you






 

Blog Template by YummyLolly.com