21 iul. 2015

OOTD: Rochia cu print graffiti

Hello, ladies! :)

Mi-am propus pentru azi să vă prezint o rochie cu print graffiti foarte frumoasă! Şi versatilă... Am îndrăgit-o de cum am îmbrăcat-o. Nu s-ar fi putut altfel având în vedere că îmi vine atât de bine - "de parcă aş fi fost la probă". Cunoaşteţi expresia asta?! Are croială frumoasă şi cromatică veselă, un material care se calcă uşor şi se aşază bine - având ţinută. Ce femeie nu cunoaşte acel sentiment  de siguranţă şi confort psihologic pe care-l avem atunci când îmbrăcăm o haină ce ne reprezintă, pe care o simţim de parcă ar fi făcută chiar pentru noi?!

Cu siguranţă, e o piesă vestimentară ce se bucură de popularitate printre clienţii magazinului online SheIn - puteţi vizualiza pe pagina rochiei, la secţiunea Style Gallery, o mulţime de propuneri de combinaţii în care poate fi purtată. Mie îmi plac cel mai mult acelea în care se apelează la marcarea taliei cu o cureluşă fină, subţire. Dacă aş fi avut un astfel de accesoriu (care să se şi potrivească rochiei, fireşte!), aş fi mers pe ideea asta! 

Nu pot să omit a menţiona că am privit cu jind la sandalele pe care le poartă modelul din fotografiile de prezentare oficială! :)) De-ale noastre, de-ale fetelor, sunt sigură că mă înţelegeţi!

De-acum, să lăsăm pozele să vorbească...Între noi fie vorba, albumul de poze! 


Am purtat:

Rochie / Dress via SheIn - click AICI / HERE
Geantă plic/ Clutch Accesories
Brăţări/ Bracelets For Ever 21
Sandale/ Sandals - magazin local / local store











Detalii...




Senzaţie de deja-vu şi ideea spontană de a reedita o fotografie cu vechime de circa un an!
Vă amintiţi de cele 300 de pisici (de aici) ?
 Întâmplarea face să port acelaşi ruj! Dar observ o diferenţă în privire şi în zâmbet... Evident că există! Într-un fel o privesc pe prietena mea Ada (care m-a ajutat cu shooting-ul, la vremea respectivă), în alt fel îl privesc şi îi zâmbesc "prietenului meu, fotograful"! :))




La final, o precizare: eu am ales mărimea XL la această rochie. Conform măsurătorilor, la aceasta mă încadrez (în condiţiile în care port un european M, un 38-40). E foarte important să folosiţi un metru de croitorie, să studiaţi indicaţiile oferite pe pagina produsului, la descrierea acestuia şi abia apoi să stabiliţi mărimea pentru care optaţi înainte de a plasa comanda!

Dacă doriţi să-mi ştiţi părerea,
 rochia asta e o alegere inspirată (din toate punctele de vedere) şi 
pot să v-o recomand fără a avea rezerve!


Ştţi deja: fiecare părere exprimată de voi la rubrica de comentarii este preţuită!
Vă mulţumesc pentru faptul că îmi sunteţi alături! <3

Pupiiici!
Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com