12 iun. 2015

OOTD: Summerish white blazer

Hello, ladies! 

Dacă aş fi parafrazat titlul acestei postări în care Miruna v-a prezentat exact acelaşi blazer alb (având mărimea L), aş fi spus: Un blazer alb... purtat ca la 38 de ani!. Cât mai sunt 38, că bate vertiginos la uşă cel de-al 39-lea! Chiar aşa, nu mai e mult până pe 10 iulie! :)

După cum v-am mai spus, nu mi-a dat pace gândul la acest blazer! Ştiam cum arată, ştiam că îmi place, acum ştiam clar că îmi trebuie mărimea M... Nicio necunoscută la orizont! Prin urmare, slam dunk - direct în coş cu el, pentru a doua oară! Glumesc, desigur! Vorbesc despre coşul de cumpărături de la shein.com ( noul nume al site-ului Sheinside)! 

Posibilităţi nelimitate de a purta această piesă vestimentară. Aţi văzut pe pagina de pe site galeria de fotografii cu sugestii de combinaţii care îl includ? E impresionantă! Iată şi propunerea mea de azi!

Am purtat:

Blazer alb / White blazer  - click AICI / HERE
Bluză galbenă / Yellow blouse - click AICI / HERE
















Să vă spun câteva detalii din culisele şedinţei foto?! Oki, doar două vorbe să fie! 

Dacă aţi remarcat că nu port geantă, vă mărturisesc că a fost uitată în maşină! Nebun să fii pentru a mai coborî de pe blocul de 10 etaje - în condiţiile în care noi intrăm "prin efracţie" în acel loc! Cine îşi aminteşte postarea despre "domnul Gheorghe" ştie bine despre ce e vorba! :)) Aaa, apropos, folosindu-vă imaginaţia, puteţi completa ţinuta: geanta cu bucluc e plicul La Muse Chic (cu print vesel, pisicesc) - a mai apărut de câteva ori pe blog!

Încă o picanterie! Vântul bătea la acea înălţime cu o viteză incredibilă - e de mirare că n-au zburat hainele de pe mine, că am reuşit să am o mină senină, că m-am ţinut bine pe picioare încât să facem fotografii în care să arăt decent! :)) Dacă n-aş fi avut pletele strânse, ar fi fost un total fiasco!

Deci... cum vă place acest blazer alb? 
Vă atrag mai mult celelalte variante cromatice disponibile pe site? Pentru care aţi opta?

Weekend frumos vă doresc tuturor!
Pupicei mulţi pentru voi...

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com