11 iun. 2015

Colecţia mea de parfumuri

Hello, ladies! :)

Cred că v-aţi lăsat conduse de nas (la propriu) când aţi intrat pe blog pentru a citi această postare! Simţiţi toate miresmele îmbătătoare ce plutesc în aer?! Mă gândeam eu... :)



Împreună cu Alina lui Brumărel şi Diana de la Sparkling Corner am decis să vă prezentăm ale noastre colecţii de parfumuri. Instigatoare şefă a fost Brumărica, cine alta?! Chiar dacă nu am o cohortă de parfumuri care să domnească în dulapurile mele, am răspuns prezent acestei idei de colaborare considerând că ar fi drăguţ să facem asta şi că vouă v-ar fi pe plac un astfel de subiect! Există oare făptură feminină care să nu aibă o (cât de mică) slăbiciune pentru aromele ce răzbat din sticluţe cochete?


Ei bine, în stilul personal caracterizat de entuziasm, m-am înhămat la colaborare şi abia apoi am realizat că... am o problemă! Simţul meu olfactiv nu este unul ascuţit, ba dimpotrivă! Nasul meu e ca un copil năzuros: ştie şi spune doar că îi place sau că îi displace un anumit melanj de arome, fără a argumenta! Prin urmare, impasul este că nu am capacitatea de a detecta esenţele parfumurilor, cu atât mai puţin de a le descrie! 

Am intrat în horă, trebuie să joc! Va trebui să mă descurc cumva! Voi prezenta fiecare parfum în parte printr-o enumerare de cuvinte sau expresii alese în funcţie de ceea ce îmi transmite, în funcţie de maniera subiectivă în care îl percep eu.  Ştiu că voi îmi veţi înţelege acest "tertip", apreciind sinceritatea cu care vă vorbesc, ţinând seama de circumstanţele atenuante (respectiv datele din zestrea mea genetică). 

Ordinea în care le voi prezenta este aceea a preferinţelor, de la "cald-cald-cald" la "rece-rece-rece". Aţi fi văzut mult mai multe la categoria "defavorizată" dacă nu aş fi ajuns la evenimentul Beauty Swap by Beauty Barometer (acolo au fost preluate de fete care să le iubească sau, măcar, să le trateze cu mai multă consideraţie).

Let the show begin! :)

Valentina de la Valentino
Senzualitate, efervescenţă, esenţe florale, feminitate, siguranţă de sine...

Nina - Nina Ricci
Dulceaţă, prospeţime, veselie, copilărie...

Comme une Evidence - Yves Rocher
Zbor şi plutire, dimineţi de primăvară, acurateţe, echilibru, plăcere...

Moment de Bonheur -  Yves Rocher
Vintage, toamnă, petale de trandafiri, mister, amintiri...

La Vie Est Belle - Lancome
Este singurul parfum pe care l-am prezentat pe blog. I-am dedicat acest articol-odă, într-un elan determinat de pasiunea nebună pe care mi-a trezit-o! 
S-ar fi situat pe un loc mai înalt în top dacă a mea fiere capricioasă mi-ar fi permis 
să îl port atât de mult şi atât de des pe cât mi-aş dori!

Signature - Victoria Beckham
Aici v-am prezentat conţinutul cutiei Pick N Dazzle câştigate pe blogul Stellei şi, totodată, v-am spus impresiile mele despre acest parfum...

Cerisier en Fleurs - Yves Rocher
Denumirea sa spune totul... Aş adăuga: armonie, tril, candoare!

Fairy Juice - Naf Naf
Aflat într-un beauty box Douglas - mărţişor de la Camelia
Prospeţime, lejeritate, adolescenţă, spirit liber, relaxare...

The One - Dolce&Gabbana
Primit în dar de la Simona - Descude
Mister, note masculine, personalitate, putere...

CH - Carolina Herrera
Fresh, masculin, condimente, love and hate...

Passion Dance - Avon
Hmmm... care dans, care pasiune?! :))

Gucci Guilty - Gucci
Antipatie...

Anais Anais - Cacharel
Too much love will kill you, agasare, redundanţă...

Eclat - Oriflame
Aer greoi, lipsă de inspiraţie...

Parfumuri Refan
Pentru a încheia într-o notă pozitivă, am lăsat la final câteva parfumuri care nu sunt originale dar pe care le consider nişte copii foarte ok, la un preţ mai mult decât accesibil, cu o persistenţă foarte bună! Le am tot timpul în dulap, ele mă salvează atunci când simt că nu aş tolera niciun alt parfum, când mi-e greu să aleg, când vreau să port ceva uşor şi cu care să mă simt bine în orice moment, indiferent de context...

121 -  Nina Ricci -  Nina Ricci: vezi anterior (la parfumul original)!
197 - Lacoste pour Femme, Lacoste: libertate, plutire, râsete, joacă
143 - Omnia Green Jade, Bvlgari: eleganţă, ţinută, expresivitate
154 - Very Irresistible, Givenchy: flori, aer proaspăt, nonşalanţă

Vă adresez invitaţia de a face o vizită şi pe blogurile colegelor cu care am colaborat pentru a descoperi şi aroma postărilor lor! :)

Feedback-ul vostru e aşteptat cu drag, ştiţi bine!
M-aş bucura să-mi spuneţi dacă...

Printre parfumurile prezentate în această postare se află şi 
unele dintre favoritele voastre? 
Puteţi stabili un top 3 al parfumurilor pe care le preferaţi?!

Pupicei parfumaţi, fete dragi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Această postare este programată! 

 

Blog Template by YummyLolly.com