15 mai 2015

OOTD: Un blazer alb... Purtat ca la 15 ani! :)

Bună, fete dragi! :)

Mai ieri, vă lansam provocarea de a ghici cu cine am fost la o şedinţă foto pentru a vă prezenta un blazer alb foarte fain, comandat pe Sheinside! Cele mai multe dintre voi s-au gândit la fiica mea, Diana, ca potenţial model... Hihiii, are ea antecedente (aici) dar, de această dată, nu era cazul să o implic!

Povestea e simplă. Am văzut acest sacou, am fost cucerită instantaneu - fără drept de apel chiar - şi, la plasarea comenzii, am decis să aleg mărimea L (cu toate că, de regulă, port M). Eram la limita de sus a măsurătorilor indicate pentru M şi m-am temut că va "ţipa" pe mine! Dacă n-aş fi fost îndrăgostită până peste cap, raţiunea mi-ar fi şoptit că are o linie lejeră, că nu se încheie cu nasturi... :P 

L-am primit bucuroasă văzând că arată aşa cum mă aşteptam! Îmi venea ok dar... atât! Un ochi vigilent ar fi remarcat că mi-e uşor larg la umeri, puţintel prea lejer la spate! Cel puţin... din anumite unghiuri! Mi-am zis că ar fi grozav să îl poarte altcineva căruia să îi corespundă mărimea, pe care să se aşeze aşa cum trebuie - ar fi păcat de croiala, de materialul şi de frumuseţea acestui sacou!

M-am gândit la fiica unei minunate prietene şi colege - o femeie mereu veselă şi optimistă. Ştie cum să îmi dea tonus întotdeauna când am nevoie!

Miruna, frumoasa fată de 15 ani, a acceptat invitaţia mea la shooting-ul acestei postări! I-am lăsat libertate deplină în ceea ce priveşte look-ul pe care îl poartă. Aşa mi-a părut firesc! 

A pozat cu o naturaleţe desăvârşită, mi-a simplificat foarte mult rolul de fotograf pe care mi l-am asumat! Are un calm, o linişte, un echilibru, o doză de senin pe care o transmite şi celor din jurul ei. A zâmbit în permanenţă, s-a simţit relaxată în faţa camerei foto - iar aceasta, în mod evident, o iubeşte! E lucru cert că nu aş fi avut aceeaşi atitudine la vârsta ei, oricât mi-aş fi dorit! O felicit pentru toate acestea!









Beautiful details...








Having fun!!!








Happy smile! :)


Blazer alb / White blazer - click AICI / HERE

Am întrebat-o pe Miruna dacă e pe placul său blazerul... Mi-a răspuns în mod spontan şi elocvent: Ce ar putea să nu-mi placă la el?! Are o linie clasică, poate fi purtat la orice!...

Îi mulţumesc încă o dată acestei frumoase domnişoare ce îmi este dragă! Îi doresc să accesorizeze mereu acest blazer alb cu aceleaşi zâmbete luminoase cu care l-a purtat la şedinţa foto!


Zeci, sute de fotografii cu posibile combinaţii în care poate fi purtat acest blazer alb se află pe pagina sa de pe site! Le puteţi admira acolo! În plus, vedeţi şi celelalte trei variante cromatice în care e disponibil - mie îmi face cu ochiul nuanţa azurie!

Voi cum aţi purta acest blazer alb? Care e prima variantă care vă vine în minte?

Weekend excelent să aveţi! Îmbrăţişări şi pupici pentru voi!
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com