10 apr. 2015

OOTD: Navy white stripes and a hint of red

Bună, fetelor! :)

Săptămâna fashion de pe Lavender Thoughts se încheie azi, odată cu cel de-al patrulea outfit prezentat. Nu vă panicaţi, povestea continuă, dar voi avea ca obiectiv diversificarea temelor articolelor!

Topul pe care îl veţi vedea a aşteptat răbdător - având fotografiile la pândă, în draft. Eu l-am comandat crezând că are dungi alb-negre. Ar fi fost de-ajuns doar să fi citit denumirea produsului pe pagina sa de pe site-ul Sheinside şi aş fi reconsiderat acest gând. Prin urmare, m-am mirat - iniţial - văzându-l alb-albastru, dar am depăşit momentul consolându-mă cu calitatea materialului şi cu gândul că, obiectiv vorbind, arată foarte bine şi astfel. În plus, mai aveam un top dungat, cu nonculori. Practic, văzând jumătatea plină a paharului, am varietate fără a fi intenţionat! :)

Stiţi cu ce aş fi visat eu să port acest top marinăresc?! Cu o fustă midi amplă - galbenă sau verde smarald! Evident, nu se află în garderoba mea o asemenea  piesă! Astfel că gândul meu se tot reorienta, de nevoie, numai către combinaţia cu jeanşii mei roşii; am refuzat pe moment ideea - într-un elan de originalitate! În condiţiile în care eu nu mă pot lăuda cu această calitate în ceea ce priveşte stilul vestimentar! Prin urmare, am fugit de clasicul mix cromatic cu aer retro ca să ajung... unde? Deloc departe! 

Fusta pe care o veţi vedea se află de câţiva ani în dulapul meu şi o port rar. Îmi pare oarecum nepotrivită combinaţia dintre model, lungime şi material; apoi, nu prea găsesc piese care să o completeze în mod fericit! Nuanţa sa navy şi nasturii cu design inspirat din acest registru m-au determinat - în ciuda faptului că nu mi-e tocmai dragă - să fac o concesie şi să o scot la plimbare împreună cu topul dungat ! 

"Cravata" (să spuneţi voi dacă e o idee fericită au ba!) e rezultatul unui gest spontan, o improvizaţie de moment. Privind ultimele fotografii, veţi înţelege cum de a ajuns acel cordon din mătase roşie cu buline albe în mâinile mele încât sa mă "apuce" o astfel de joacă (da, da, e cordonul unei rochii vintage)... Faptul că fiica mea şi-a dat girul afirmând cu siguranţă în glas: Da, merg bine dungile albastre cu bulinele roşii! a contat pentru mine. Fotograful dădea şi el aprobator din cap şi, credeţi-mă, dacă opinia sa diferă, nu se fereşte să exprime asta - are păreri ferme, ştie mereu ce vrea!











 



Kind of... pinup girl!


Am purtat:


Tricou cu mânecă lungă / T-Shirt - click AICI / HERE

Jachetă denim/ Denim jacket - click aici / here
Ceas Fossil
Restul elementelor ţinutei - random


Mmm, aştept să îmi spuneţi cum vi se pare joaca aceasta cu accesoriile 
de culoare roşie...

Tricoul marinăresc vă atrage, e pe gustul vostru?
Dacă răspunsul e afirmativ, eu îndrăznesc să vi-l recomand, merită cumpărat!

Apropos, care e părerea voastră în privinţa hainelor cu dungi?

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com