13 mar. 2015

Review: Lioele Beyond The Solution BB Cream Mini

Bună, fete dragi!

Cum această săptămână a fost declarată Săptămâna Lioele pe blogul meu, continuăm astăzi seria review-urilor pentru produsele brandului menţionat - produse oferite pentru testare de site-ul Makeup Shop (de la Iaşi). Pe Facebook îi găsiţi aici, vă invit să le acordaţi un like dacă doriţi, sunt sigură că ar aprecia. Cum v-am mai spus, eu îi iubesc încă de când au adus produsele Nyx (cărora le sunt fidelă de ani buni), salvându-mă de disconfortul aşteptării îndelungate a unor comenzi făcute peste mări şi ţări!

Mare iureş a fost cu apariţia pe piaţă a acestui tip de produs numit BB Cream. Şi încă se păstrează ridicat nivelul interesului manifestat faţă de el. Companiile s-au întrecut în a crea formule cât mai atractive, cât mai eifciente; unele au reuşit, altele ba. Pe site-ul Makeup Shop există o rubrică ce conţine informaţii şi explicaţii referitoare la ceea ce reprezintă BB Cream-urile. Voi cita o "definiţie":

"BB Cream-urile (BB este un acronim pentru Blemish Balm, Beauty Balm sau Blemish Base) sunt, în esenţă, produse multifuncţionale, hibride între makeup şi îngrijire."

În cadrul aceleiaşi rubrici, se găsesc enumerate şi cele cinci tipuri de funcţii pe care le vizează un BB Cream (în general!):
- îngrijire a pielii;
- protecţie solară;
- primer pentru machiaj;
- corecţie şi acoperire;
- fond de ten.

Înainte de a vă spune părerea mea despre produsul care face subiectul postării, câteva detalii interesante (selectate din aceeaşi sursă) referitoare la brandul Lioele - recunoscut pentru BB Cream-urile sale!

Lioele (pronunţie Lioeli) este unul dintre cele mai puternice branduri coreene producătoare de BB Cream-uri şi Skincare regenerativ care s-a impus la nivel mondial prin calitatea deosebită a produselor sale. Brandul de origine coreană a luat naştere în martie 2007 şi aparţine unei companii cu tradiţie în dezvoltarea de produse pentru îngrijire facială. 

E momentul să vă spun impresiile mele despre felul în care s-au împăcat tenul meu şi BB Cream-ul Lioele primit spre testare!

(click pe denumire pentru a citi descrierea produsului pe site, 
pentru a studia lista ingredientelor)

Desenele mele naive sunt "reminiscenţe" ale review-ului de aici
pentru creioanele Lioele Lip Color Stick! :)



După cum e precizat şi în denumirea sa, am folosit o variantă mini a acestui produs. De 5 ml e capacitatea pe care o are ambalajul acesta cu design drăgălaş, feminin şi discret!


Nuanţa mi s-a potrivit perfect. Prin urmare, nu pot face afirmaţii referitoare la felul în care se adaptează tenului. Pentru a clarifica acest aspect, vă recomand să citiţi şi alte recenzii ale colegelor mele de blogosferă!

Acum, voi enumera punctual impresiile mele - astfel, le veţi putea parcurge mai uşor:

- Textura acestui BB Cream e fină, cremoasă. 
- Densitatea e medie spre mare - aplicat pe mână, pe ten, produsul nu curge!
- Are aroma unui... BB Cream, n-aş putea să o descriu cu exactitate; o combinaţie de miros de fond de ten şi esenţe florale, fără a fi intensă.
- Se întinde foarte frumos pe ten (cu degetele din dotare) - cu uşurinţă, nu ridică probleme! 
- Acoperirea e medie - după părerea mea! De menţionat că eu tind să raportez la produse cu putere mare de acoperire - cu care sunt obişnuită! Prin prisma acestui fapt, cred că e posibil ca alte fete să considere puterea de acoperire a acestui BB Cream ca fiind medie spre mare.
- Întinzându-l pe piele pentru prima dată, m-am temut că va fi prea hidratant pentru tenul meu mixt, că voi obţine un aspect lucios! Însă m-a surprins în mod plăcut prin calitatea de a se transforma şi de a dobândi, imediat după blenduire, un aspect pudrat şi, totodată, natural! De asemenea, uniformizează nuanţa tenului!
- După câteva ore, începe să lucească zona T, dar BB Cream-ul nu curge, nu se "pierde" de pe faţă! Nu l-am fixat cu pudră şi nici nu am remediat problema luciului cu ajutorul acesteia din simplul motiv că folosesc pudră extrem de rar (doar la ocazii speciale). Am rezolvat cu un şerveţel matifiant (aşa cum procedez şi când port fond de ten).

Iată cum se prezintă pe tenul meu:

                                       Înainte                                                                           După    
>click pe poză pentru mărire<

Mie îmi place cum arată! Vouă cum vi se pare?

Deşi obişnuiesc să folosesc un fond de ten cu acoperire mare,  în unele zile simt nevoia să port ceva mai uşor! De asemenea, sunt zile când timpul alocat machiajului e extrem de redus şi nu am posibilitatea să blenduiesc fondul de ten aşa cum trebuie pentru a obţine rezultatul dorit; în astfel de zile, ar fi salvator acest BB Cream!

Îl consider potrivit persoanelor ce nu au ten gras sau probleme semnificative ale tenului, celor ce doresc o uniformizare a nuanţei pielii, celor cărora le place să obţină aşa-numitul efect "my skin but better"!

Preţul unei variante mini a BB Cream-ului Beyond Solution Lioele este de 8,9 lei pe site - aici, sumă mai mult decât accesibilă! Preţul produsului full-size (50 ml) este de 56 lei.

Gândiţi-vă la nevoile tenului vostru, la aşteptările pe care le aveţi de la un astfel de produs, la impresiile oferite de acest review... şi spuneţi-mi:


Vă tentează să încercaţi acest BB Cream, credeţi că vi s-ar potrivi?

Feedback-ul vostru e aşteptat cu nerăbdare. Dacă aveţi întrebări... nu vă sfiiţi!
Vă mulţumesc pentru faptul că sunteţi alături de mine! :)

Weekend minunat, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com