10 mar. 2015

Review: Crema Intensive Time Reversing, cu extract de melc - Lioele

Hello, girls! :)

Vin astăzi să vă prezint impresiile mele în legătură cu crema Lioele Intensive Time Reversing cu extract de melc! Nu am început să folosesc acest produs destinat tenului imediat după primirea coletului trimis de echipa Makeup Shop; am aşteptat răbdătoare, circa zece zile, până ce am consumat crema pe care o aveam deja  în rutina de îngrijire. Aaa, să nu vă imaginaţi că am fost chiar atât de cuminte încât să nu o deschid pe cea care face subiectul postării! Ce e mult, strică! Am deschis-o, am adulmecat-o, am aplicat puţintel pe mână... mi-a părut promiţător!

Am decis ca, pentru început, să o includ doar în rutina de îngrijire aferentă serii! De ce am considerat că e inspirat în acest fel? Mi-am spus că astfel voi avea posibilitatea de a observa cum reacţionează tenul, să nu fie nevoie să ies din casă şi să aplic fond de ten; fiind un produs anti age, mă întrebam şi dacă nu e cumva prea grasă - deşi swatch-ul pe mână nu indica asta, dimpotrivă! 

Dar să nu pierdem timpul şi să analizăm felul în care se prezintă această cremă - 
din toate punctele de vedere!

Lioele Intensive Time Reversing Snail Cream
(click pe denumire pentru a citi, mai întâi, informaţiile oferite de producător)

Ambalajul cremei este elegant, cu aspect luxos chiar - impecabil finisat! 

Pe cutia de carton lucios, sigilată, se află notate: precizări despre specificul cremei şi efectele pe care le vizează, indicaţii referitoare la aplicare şi ingredientele! Toate acestea în limbile engleză şi coreeană (Coreea fiind ţara de origine a brandului Lioele). Pe ambalaj se află ataşată şi o etichetă cu traducerea în limba română.


Recipientul din sticlă în care e depozitată crema este dublat la interior de un material cu efect de oglindă (acest aspect îi sporeşte eleganţa designului - arată ca o bijuterie, cu faţete de diamant - mă trimite cu gândul şi la fascinaţia pe care o poate exercita un caleidoscop). Căpăcelul de protecţie de la interior are o clapetă de care este ataşată o spatulă, astfel încât utilizarea să se facă în mod igienic.



Crema este de culoare albă. Are o densitate light şi o textură delicată. Practic, e ca o combinaţie între cremă şi gel, e foarte fină şi uşoară. Odată aplicată, când este întinsă pe ten îşi pierde culoarea albă şi devine transparentă, diafană.



Aroma pe care o are este foarte plăcută, unele esenţe florale se percep. Nu e intensă, dar nici insesizabilă. E bine dozată. Simţul meu olfactiv asta îmi transmite!

Nu este menţionat tipul de ten căruia îi este recomandată această cremă; deduc că are ca target toate tipurile de ten. Aţi intuit din cele precizate anterior că poate fi utilizată atât dimineaţa (ar fi fost ideal dacă avea factor de protecţie solară, dar nu reprezintă un capăt de ţară - se poate aplica anterior unui alt produs conceput special în acest scop), cât şi seara. 

Cum am perceput această cremă la aplicarea pe ten?!
Foarte fină, lejeră - deloc grasă. Intră relativ repede în piele, prin efectuarea mişcărilor de masaj. Iniţial, dă senzaţia că nu se va absorbi în totalitate, că va rămâne pe ten pentru o vreme, dar e doar o falsă impresie. Se simt uşoare înţepături - aproape insesizabile, deloc deranjante. Singurul aspect pe care aş fi preferat să nu îl constat este faptul că tenul rămâne lipicios. Având în vedere că o aplicam chiar înainte de somn, nu am considerat a fi acesta un impediment major. Totodată, acesta a fost motivul ce m-a determinat să nu o utilizez ca şi cremă de zi, mie nu mi-ar fi confortabil să întind fondul de ten pe o piele lipicioasă - prin urmare, nu am folosit-o ca bază de machiaj.

Efecte asupra tenului meu mixt:
Având în vedere prezenţa în formula cremei a extractului de melc (în proporţie de 67%, procent considerabil) şi faptul că tenul meu, în alte împrejurări, a manifestat  compatibilitate cu acest ingredient, aşteptările mele au fost destul de mari în ceea ce priveşte rezultatele!

Apropos, ştiaţi că extractul de melc are in compozitie un complex de ingrediente benefice precum alantoină, colagen, elastină, acid glycolic, vitamina A, C, E şi peptide antimicrobiene?!

Senzaţia imediată, după aplicare, e aceea de piele foarte moale, elastică şi fină, bine hidratată, bine hrănită - piele mângâiabilă. Hidratarea e pe termen lung, nu doar de moment! Dimineaţa, tenul e luminos şi destins - aşteptări confirmate! Cu ce m-a surprins în mod plăcut (căci asta nu estimam)?! Am observat că porii au aspect micşorat, par mai curaţi! 

Sunt foarte curioasă în privinţa efectelor pe termen lung ale utilizării acestei creme - când ai continuitate cu aplicarea ei şi nu te opreşti la o singură cutie! Curiozitatea mea e determinată de efectele pe care le-am observat asupra tenului meu şi de evidenţa faptului că are potenţial acest produs de îngrijire a tenului!

Singurul minus pe care i l-am găsit cremei testate: afurisita senzaţie de "lipiceală" care este chiar un intrus în toată ecuaţia asta! 

Crema se găseşte pe site-ul Makeup Shop, la un preţ de 124 lei - AICI.


Mi-ar plăcea să îmi spuneţi dacă vă atrage ideea de a folosi această cremă şi 
motivele care vă determină această dorinţă!

Fetelor, sper că vă este util acest review! Dacă aveţi întrebări... feel free to ask, 
 vă voi răspunde cu plăcere! :)

Mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda 
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com