21 mar. 2015

Noutăţi Kurtmann... la cald! (8)

Hellooo! :)

Fete dragi, n-am mai reuşit pe parcursul acestei săptămâni să postez în ritm susţinut şi mi-era dor să scriu, să povestim...Voi ce faceţi, cum sunteţi? Eu am primit azi nişte veşti frumoase care mi-au înseninat ziua - confirmări în plan profesional...

Ia spuneţi, ieri, de Ziua Fericirii, aţi avut grijă de voi şi de fericirea propriei fiinţe? Ascultam o ştire care comunica rezultatele unor studii în ceea ce priveşte fericirea... S-a constatat că suntem înzestraţi în mod nativ cu 50% din capacitatea noastră de a fi fericiţi. Alte 10 procente ţin de împrejurări, conjuncturi ale vieţii. Diferenţa, până la 100%, ţine de noi înşine, de atitudinea noastră, de faptul de a alege să fim fericiţi au ba! Mi-am amintit de exerciţiul pe care îl fac aici, pe blog, în scris, menţionând momentele mele de fericire, a mea postare Happy moments. E drept, am neglijat aspectul, însă numai în ceea ce priveşte disciplina scrisului; altfel, am avut grijă să păstrez acest exerciţiu în atitudine şi ca viziune! Nu în mod constant, încă nu am ajuns în acea etapă, dar cu reveniri continue... :)

Unul dintre momentele happy ale săptămânii în curs - în situaţia de faţă, în strânsă legătură cu aspectele materiale, concrete ale vieţii - a fost sosirea unui colet Kurtmann. Conţinutul? Răspunsul ar fi: "Hmmm, femeile!" - după părerea unui respectabil domn pe care îl cunosc de-un car de ani... 

O rochiţă cu print floral, având o croială lejeră,  dintr-o vâscoză răcoroasă, numai bună de purtat cu o pălărioară rotundă (de paie), un cardigan, nişte flori de câmp sau un snop de spice în braţe; cu picioarele încălţate în sandale (de mai multe feluri), tenişi sau bocăncei.... Tiii, ce de look-uri frumoase se pot crea având-o ca piesă centrală! 


Rochie Bershka  -  AICI


Rochia e prevăzută şi cu fermoar lateral. De remarcat şi cureluşa de care vine însoţită - în pozele de pe site nu este surprinsă aceasta!  




Chiar dacă pe pagina sa e precizat faptul că produsul nu mai este prezent pe stoc, vă recomand să o urmăriţi, va reveni! Luaţi voi revanşa pentru mine căci plâng de ciudă - a trebuit să o returnez; am ales mărimea M şi, deşi se putea spune că îmi este potrivită, în zona bustului (pe care îl subliniază frumos datorită acelui decolteu rotund) mă cam... ţine. La fel în "regiunea" care arată că eu am mare slăbiciune pentru dulciuri! La o altă vârstă, aş fi purtat-o exact aşa, numai de dragul ei. Dar nu mai agreez senzaţia de... a crescut purcelu' şi-a rămas coteţu' mic

Văzând-o, colegele au remarcat că e cam scurtuţă, dar nu îmi pare a avea o lungime indecentă. La cei 162 cm pe care îi ocup pe verticală, tivul vine pe la jumătatea coapsei (un exemplu concret ar fi lungimea fustei pe care o port aici sau cea a acestei rochii). Eu una, după ce am văzut-o, ştiu că e o rochie pe care o va iubi cineva şi o va purta frecvent! 

Ştiţi că procedura de retur la Kurtmann e extrem de practică, e gândită în aşa fel încât să vină în întâmpinarea clientului, respectându-i dorinţele şi timpul - aspect atât de important! Vă arăt ce aştept să primesc luni, produsul ales în locul rochiţei:


Bluză Zara  -  AICI
Această bluză albă e o piesă basic, iar feelingul îmi spune că mă va salva în nenumărate situaţii marcate de laitmotivul: Eu cu ce mă îmbrac mâine???...

Am lăsat pentru final, ca cireaşa de pe tort, un cardigan găsit la categoria Jerseuri! E frumos ca o bijuterie! Cu o nuanţă pastelată ce n-a putut fi surprinsă de camera foto aşa cum trebuie (un bleu cu tentă de verde mint), are linii frumoase şi un aer delicat de feminitate. Iar calitatea... impecabilă!


Jerseu Object  -  AICI


În weekend-ul viitor, apelăm la serviciile fotografului! Nu-i aşa că vreţi să vedeţi ţinute? Eu una mă simt nerăbdătoare chiar! 


Fetele mele dragi, de-abia vă aştept comentariile! 
Vă place ceea ce am ales? Ce vă face cu ochiul cel mai mult?
Voi ce v-aţi mai cumpărat în ultima perioadă?

Să fie weekendul după voia inimii voastre!
Mii de pupici!!!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts


 

Blog Template by YummyLolly.com