3 mar. 2015

CONCURS: Câştigă un voucher de la Kurtmann.ro !!! - ÎNCHIS

Bună, fetele mele dragi! :)

Mă simt atât de bucuroasă, vin astăzi cu veşti excelente pentru voi! Doar nu credeaţi că aş lăsa să treacă aceste sărbători ale începutului de primăvară fără a mă gândi şi la voi?! Ghiciţi cine mă susţine în intenţiile mele de a vă aduce o bucurie?! Magazinul online Kurtmann

V-am mai spus şi cu alte ocazii cât de mult apreciez echipa acestui magazin online. Ei bine, reiterez! Îmi confirmă de fiecare dată că sunt o echipă pe cinste şi le mulţumesc din suflet pentru această colaborare! Cuvintele acestea sunt atât de puţine dar sper să reuşesc să transmit mult cu ajutorul lor... 

Şi-acum, veste-poveste pentru voi: 

Puteţi câştiga un voucher pentru a face cumpărături online
Valoarea voucher-ului... 100 de lei!
 E un buget cu care se pot alege lucruri frumoase de pe site. :)


Ce aveţi de făcut pentru a vă înscrie?!

Cerinţe obligatorii:

1. Să te abonezi la newsletter-ul magazinului Kurtmann -  AICI!
2. Să dai like paginii de Facebook Kurtmann -  AICI!
3. Să urmăreşti blogul Lavender Thoughts prin GFC!
4. Să laşi un comentariu  în care să apară:
- adresa de e-mail cu care te-ai abonat la newsletter
- numele cu care ai dat like pe Fb
- numele cu care urmăreşti blogul prin GFC
- linkul unui produs preferat de pe site

Opţional:

Aş aprecia gestul de a acorda like paginii de Fb a blogului (aici) şi dacă vei susţine promovarea concursului distribuind pe pagina ta de Fb!

***

Simplu ca "Bună ziua!", am dreptate? :) Vă rog să citiţi şi să respectaţi regulile concursului, nu vă voi semnala dacă sesizez omisiuni/inadvertenţe!

Termen limită: 14 martie 2015 (inclusiv). 

Lista participanţilor va fi întocmită chiar în cadrul rubricii de comentarii, prin numerotarea cronologică a înscrierilor. Duminică seara, pe 15 martie, voi extrage prin Random.org o norocoasă şi voi face anunţul prin update la această postare!



De-acum, să curgă înscrierile!!! 
Vă ţin pumnii! Mult succes, fetelor! 
Kisseeees! :)

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:

Bună, fetelor! :)


Mai întâi,  vă adresez tuturor mulţumiri pentru participare, mulţumiri pentru susţinerea acordată în ceea ce priveşte promovarea concursului şi pentru like-urile acordate paginilor blogului meu şi magazinului online ce a oferit sponsorizare în aceeaşi manieră generoasă şi elegantă cu care ne-a obişnuit!

A sosit momentul să aflăm numele norocoasei care va dispune de un voucher în valoare de 100 de lei, cu care va savura o sesiune de shopping online la Kurtmann.ro. 

Evident că  o singură persoană dintre cele 108 înscrise se va putea bucura de voucher! Tocmai de aceea, gândindu-mă la fiecare dintre voi, vă spun că vă aştept cu drag şi la alte concursuri pe care le voi organiza aici! Norocul vine când nu te aştepţi şi, totodată, când crezi cu-adevărat în el... nu-s vorbe în vânt, vă împărtăşesc din experienţa mea de participantă la concursuri! :)

Cu surle şi trâmbiţe, să vedem care este numărul pe care Mr. Random îl va selecta azi...


Cu norocosul număr 13 se află în lista de înscrieri...

Camelia C!!!

Felicitări, draga mea!
Voi transmite adresa ta de e-mail echipei Kurtmann şi te voi anunţa 
când poţi merge la shopping! Have fun!!! 

Poate ne arăţi şi nouă, mâţelor curioase, ce ţi-ai ales! Eu m-aş bucura să văd! :)

O duminică frumoasă tuturor!




 

Blog Template by YummyLolly.com