18 feb. 2015

OOTD: Fluffy cardigan and ripped jeans

Bună, fete dragi! :)

Îmi circulă atâtea gânduri prin minte  (da, circulă e vorba cea mai potrivită!) încât nu ştiu clar cum va ieşi această postare. Îmi păstrez speranţa că va avea coerenţă... 

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu am iarăşi o săptămână cu zile care pot avea ca laitmotiv cuvântul "contracronometru"! Spre finalul săptămânii, vineri după-amiază, închei apoteotic: îi voi întâlni pentru prima dată pe piticii care vor intra în toamnă la clasa pregătitoare, cei care vor forma următoarea mea serie de elevi! Vă rog să vă puneţi pentru o clipă în pielea mea şi... imaginaţi-vă emoţii! Cu toate că  am certitudinea  că totul va decurge foarte bine, mă frământ! Năravul din fire n-are lecuire!

Până una-alta, să revenim asupra subiectului postării... Carpe diem! 

Vreau să vă prezint azi cea de-a doua piesă vestimentară comandată pe Sheinside, un cardigan cu croială asimetrică (e mai lunguţ în partea din spate), cu un guler pufos; e confecţionat dintr-un fir textil moale, tip mohair; îmi place mult faptul că nu lasă puf sau scame pe ţesăturile cu care intră în contact - era singurul lucru de care mă temeam. Se poate purta lejer, fără a-l închide în vreun fel sau prins cu o curea sau cu o broşă - se găsesc o mulţime de modalităţi (pe mine m-ar avantaja mai puţin această a doua variantă, nu mai am o talie de viespe :P). 

L-am purtat într-o combinaţie comodă, cu una dintre cămăşile mele favorite - o cămaşă din denim - şi cu o pereche de jeanşi rupţi (pe care i-aţi mai văzut aici - îmi amintesc că v-a plăcut mult acel look). Botinele au adus pata de culoare necesară ţinutei.


Sper să vă placă fotografiile, au fost realizate tot în orb - v-am povestit în postarea precedentă păţania cu camera foto... Plâng amarnic după ea! A comandat soţul meu pe ebay un display - să vedem în cât timp va veni, să vedem dacă va putea să îl substituie cu succes pe cel spart! Ce să-i faci... ai animale, ai probleme! :)) Noi îl cităm mereu când se iveşte ocazia pe un domn ce făcea autostopul din cauză că îl lăsase motorul maşinii - ne-a povestit cu năduf întâmplarea nefericită şi a încheiat cu ideea aceasta, devenită proverbială la noi în casă!

Am purtat:

Cardigan - click AICI / HERE
Jeans/ Ripped jeans - click AICI/ HERE
Cămaşă Vero Moda/ Denim shirt via Kurtmann
Botine Fulah Sugah via Miniprix










        
        Mă întreb ce-mi spunea fotograful de râdeam aşa! :))





Eu consider că are un aer chic acest cardigan şi o doză considerabilă de versatilitate! 
Dacă stau şi analizez, chiar nu îi găsesc cusururi...
Mă pot declara mulţumită de alegerea mea şi de calitatea acestui produs! 
Cu siguranţă, îşi va mai face apariţia pe blog, purtat şi în alte combinaţii!

Vă aştept părerile, fete dragi! Ştiţi că le preţuiesc...


Pupici mulţi! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com