7 feb. 2015

Get to know me TAG - Cunoaşte-mă mai bine!

Bună, fetelor! :)

Am atât de multe tag-uri restante - vai mie! Chiar simt că mi-e jenă faţă de toate bloggeriţele dragi mie care m-au nominalizat şi îmi pare rău în mod sincer - n-am mai găsit timpul necesar pentru a onora aceste frumoase provocări! Tare mi-aş dori să se fi putut, căci detest neseriozitatea!

O fată frumoasă şi deşteaptă, Larisa Duţă, mi-a propus acest tag şi îi mulţumesc pentru faptul că s-a gândit la mine! Îl completez acum, până nu ajunge pe lista stufoasă a restanţelor! M-am întrebat ce voi avea de spus oare eu care... sunt ca o carte deschisă!  Să trecem la treabă!



1. Unde te-ai născut?
M-am născut în Călăraşi, oraşul în care locuiesc acum. De la 10 până la 19 ani am locuit în Slobozia (Ialomiţa). O revenire la matcă... Se pare că această revenire la matcă e, într-un fel sau altul,  un scenariu repetitiv în viaţa mea.

***Click pe poze pentru a le vedea la dimensiune mai mare!


Imagini ale vechiului Călăraşi - postare dragă sufletului meu aici!

2. Ai fost numită după altcineva?
Da, după naşa mea de botez (Ioana) şi după fiica sa mai mică (Felicia). Nimeni nu-mi spune Ioana. De Felicia mă ştiu toţi. Ilda îmi spun mulţi dintre cei foarte apropiaţi. Mă simt Ilda!!!!


Aveam 10 ani aici. Puştiul ce se sprijină de mine :)) îmi este verişor, îl iubesc mult... 
El m-a "botezat" Ilda (la vremea când învăţa să vorbească)!

3. Când ai plâns ultima dată?
Deşi sunt oarecum vestită pentru cât de plângăcioasă pot fi, se pare că am o perioadă strong căci nu-mi amintesc când s-a întâmplat asta ultima dată. Dar să nu mă faci să plâng de furie sau de revoltă căci cu greu mă vei/voi opri! Plâng şi pietrele pe lângă mine... deşi nu-mi propun asta! 

4. Ai copii?
Am o fetiţă minunată căreia i-am dat viaţă! O ştiţi şi voi pe Diana-Dia-Diuca.



Am mai muuulţi copii... 

Cei mai mari au în jur de 27 de ani acum!


Alţii au circa 21 de ani!


Alţii....doar 15 ani! :)



Alţii au 10 ani... De toţi mă simt foarte mândră, pe toţi îi iubesc!



5. Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine?
Hmmm, greu de răspuns! Dacă vrei "să stai la cafele" şi la bârfă cu mine toată ziua, nu mă vei putea considera prietenă... În schimb, dacă ai nevoie să te ascult, să te ajut, să te susţin când ţi-e greu, trebuie doar să îmi spui, să îmi dai un semn - nimic mai mult! Voi face tot ce îmi stă în putere! Am o meteahnă pe care eu mi-am acceptat-o în timp: sunt foarte selectivă şi am o reală nevoie de timp cu mine însămi, cu soţul şi cu fiica mea! Să nu înţelegeţi că nu ies, că nu socializez - cu rude,  colegi sau prieteni! Dar nu-s genul de fată care e tot timpul prin oraş, azi se întâlneşte cu o amică, mâine cu alta...M-ar obosi teribil să socializez non-stop! Am nevoie de casa mea, acolo mă simt cel mai confortabil - în plan fizic, în plan emoţional! 

6. Ai animale?
O căţeluşă, Betty. Mă sensibilizează mereu când o văd bucurându-se, alergând, cerând, privind cu ochii umezi, ascultând, înţelegând... în majoritatea manifestărilor ei! Nici nu-mi pot imagina cum am fi noi fără Betty!



7. Obişnuieşti să apelezi la sarcasm?
Foarte rar! Trebuie să mă iriţi foarte tare, în mod sistematic, trebuie să mă faci să mă simt nedreptăţită, să mă jigneşti sau să încerci să mă umileşti încât să se ajungă la aşa ceva! Altfel, ironie mai mult sau mai puţin fină, tachinări sau discuţie tranşantă, cu argumente... până în pânzele albe!

8. Ai face bunjee jumping?
Aş spune că da! Nu bag mâna în foc că, odată ajunsă la locul faptei, aş merge până la capăt! Finalitatea unui astfel de demers ar depinde de câţiva factori: compania în care mă aflu, dispoziţia pe care o am, gradul de siguranţă pe care mi-l inspiră locul, persoanele care se ocupă de asta, echipamentul în sine.

9. Care sunt cerealele tale favorite?
Nu există aşa ceva. Nu consum cereale. 

10. Ce culoare au ochii tăi?
Ochii mei sunt verzi. Teoretic! Dacă îi analizezi, găseşti şi ceva nuanţe de căprui deschis, un yellow mustard, un fel de turqoise pe marginea irisului. O corcitură de ochi! Dar sunt printre atuurile mele fizice şi mereu mi-au plăcut (chiar dacă - în vremuri când gândeam mai puţin - mi i-aş fi dorit albaştri)! 


11. Scary movies sau happy endings?
Happy endings all the time! Chiar mă aflu într-o etapă a vieţii în care nici nu pot lua în calcul ideea de a viziona un film horror. Ţin prea mult la confortul meu psihologic încât să accept să mă stresez în mod deliberat.

12. Ai fraţi sau surori?
Un frate. Mai mic cu 10 ani. S-a simţit diferenţa asta de vârstă, eu am participat la creşterea şi la îngrijirea lui, practic! Prea puţin ne-am jucat împreună, mă refer la joaca aceea tipic frăţească; nu am pus la cale pozne, nu am avut secretele noastre - cred că mi-a lipsit asta!

13. Computer sau TV?
Computerul e la putere. Rar mă uit la televizor. Vizionam Vrei să fii milionar când se difuza! Ştiţi că am participat la emisiune? Am scris câteva postări entuziaste despre acest subiect! A fost o experienţă fantastică să mă aflu pe acel scaun. La Profesioniştii Eugeniei Vodă îmi place să mă uit. La show-rile de televiziune binecunoscute, atunci când reuşesc să îmi fac timp pentru ele. Şi, de multe ori, calc rufe în acelaşi timp!

14. Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană?
Spontan, aş fi răspuns: ochii! Dar cred că, în primul rând,  mă uit să văd dacă zâmbeşte acea persoană, ce mină are! Apoi, ochii sunt cei pe care îi observ - cu siguranţă!

15. Care este aroma ta preferată?
Mă întreb dacă am vreo aromă preferată... Cred că ştiu: pomii în floare! :)
 Postare dragă mie - aici

16. Cel mai lung timp în care ai fost plecată de-acasă?
Cred că... pentru circa trei luni! Pe la 10 ani. Am avut o bronşită asmatiformă şi am stat la un sanatoriu balneoclimateric din Buşteni. Am făcut şi cursurile şcolare acolo. Plângeam aproape în fiecare dimineaţă când îmi pieptănam părul lung şi bogat şi îmi era imediat ciufulit (cu drag, e-adevărat, dar împotriva voinţei mele) de o colegă de cameră căreia îi plăcea în mod deosebit să mă chinuiască astfel! Per total, am multe amintiri frumoase de-atunci. A fost "botezul" meu, pentru prima dată plecată de-acasă şi pentru atât de mult timp...

17. Ai talente speciale?
Mi s-a spus că desenez frumos (dar nu vă imaginaţi ceva fabulos)! Probabil am avut un strop de talent ce nu a fost fructificat la timp. Apoi, cred că ar mai fi ceva! De regulă, oamenii îmi acordă încredere, îmi ascultă doleanţele... 

18. Ce hobby-uri ai?
Blogging-ul. M-a cucerit, m-a cotropit, mă mistuie! :)) Au mai fost şi altele, îmi place să cred că mai sunt încă dar se află în plan secund: lectura,  jocul de table, rebusul, mersul pe bicicletă, muntele (la nivel de pur amator).

19. Eşti îndrăgostită?
Da!!! De al meu suflet pereche. Şi de copaci... Dacă sunt ciocoholică înseamnă că sunt îndrăgostită de ciocolată? 


Un selfie cu titlul: Love of my life!


Sursă foto: AICI

Această ramă foto - care este un tulburător mesaj în sine şi care arată fabulos - mi-a fost dăruită la Crăciun de o prietenă ce a apreciat că relaţia mea cu soţul meu merită celebrată în acest fel - nu ştiu să aibă o semnificaţie mai profundă vreun alt cadou dintre cele primite de-a lungul întregii vieţi!

Linkul vă conduce către pagina de Facebook numită Decoupage by Kara...
Aparţine unei domnişoare care se ocupă de decoraţiuni interioare şi care transformă în aur curat lucrurile pe care le atinge, obiectele banale sunt înzestrate cu personalitate şi cu aură! Cred că aţi intuit legătura esenţială dintre rama foto din imagine şi fata despre care vă vorbesc! În mod absolut dezinteresat, vă îndemn să îi daţi un like, eu consider că merită din plin!!!

20. ................................................................................................................................................ ?


Cea de-a douăzecea întrebare rămâne deschisă... E a voastră! 
Dacă vreţi să mă întrebaţi ceva, acum e momentul!

Invit fiecare bloggeriţă care se simte tentată de acest tag să îl preia!
Pe fetele care nu au blog le provoc să răspundă, în cadrul comentariilor, 
la 2-3 întrebări (la alegere)!

Vă îmbrăţişez cu multă căldură, prietene dragi :)
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com