28 feb. 2015

Galeria outfit-urilor (februarie)

Hello, ladies! :)

De ceva timp, urmăresc o bloggeriţă italiană care îmi place şi cu care simt că rezonez (din mai multe puncte de vedere)! Este vorba despre Lilli - Candy and Style! Vă îndemn să îi faceţi o vizită! :)

Ea are un articol periodic în cadrul căruia face o trecere în revistă a tuturor ţinutelor vestimentare prezentate în decursul unei luni. Deoarece consider a fi inspirată ideea, i-am cerut permisiunea de a prelua acest tip de postare lunară!

M-am gândit că ar fi drăguţ ca, de fiecare dată, să vin în completare cu una-două propuneri de outfit-uri ale altor colege din blogosfera de beauty-fashion - criteriul de selecţie fiind absolut subiectiv, în funcţie de ceea ce m-a atras pe mine, ceea ce am considerat a fi inspiraţional, creativ, chic... ceea ce mi-a rămas în minte din diverse motive!



Iată care au fost, în ordine cronologică, postările tip ootd (outfit of the day - ţinuta zilei)
din ultima lună de iarnă!

 1 februarie - click aici

16 februarie - click aici

18 februarie - click aici

22 februarie - click aici

Chiar mi-ar plăcea să aflu care dintre cele patru ţinute de mai sus 
este preferata voastră!!!

La final, două alegeri am pentru această lună:

Lilli - aici

Federova - aici


Sper că v-a făcut  plăcere să revedeţi outfit-urile lunii februarie şi că aţi admirat ţinutele 
celor două frumoase doamne!

Weekend minunat să aveţi! 
Mâine... să întâmpinaţi primăvara cu zâmbete calde! :) Şi nu uitaţi să vă alegeţi "baba"!
Vă îmbrăţişez!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com