7 ian. 2015

Review: BB Cream 6 în 1 tinted moisturiser - Lavera

Bună, fetelor! :)

Ce faceţi voi, cum vă merge? După tot iureşul feeric al sărbătorilor de iarnă, aţi reuşit să reintraţi în ritm şi să alungaţi apatia de start care vine la pachet cu reluarea activităţilor cotidiene fireşti? Deşi încercam să par vitează - pentru a îmi induce o stare de hei-rup sau pentru a-i încuraja pe cei din jurul meu, mărturisesc că - în sinea mea - mă aşteptam să fie ceva mai greu de-atât! Mmm, poate că a ajutat şi faptul că iubesc mersul pe bicicletă (la propriu şi la figurat)...

Eeiii, dar noi toate avem treburi serioase astăzi! Vreau să vă spun impresiile mele despre BB Cream-ul - Lavera, produs faţă de care v-aţi manifestat în mod deosebit interesul la momentul la care vă anunţam pe Fb că magazinul online rosebeauty.ro mi l-a oferit spre testare! 

Aţi citit deja părerea mea despre un alt produs din gama Lavera - gelul de curăţare revigorant destinat tenului mixt sau gras (review aici). Nu v-am menţionat în acea postare unele dintre motivele ce m-au determinat să răspund propunerii de a testa aceste produse de îngrijire: 

Faptul că Lavera este un brand de origine germană axat pe produse cosmetice şi de îngrijire bio, vegane, având o gamă diversificată ce vizează îngrijirea şi înfrumuseţarea tenului, corpului, podoabei capilare. 

Mi s-a părut foarte interesant şi faptul că fondatorul companiei a ajuns în această postură determinat de dorinţa de a găsi soluţii alternative pentru tratarea unei vechi neurodermatite de care suferea. Puteţi citi aici mai multe detalii despre maniera în care acest domn şi-a transformat o problemă de sănătate într-o pasiune pentru domeniul cosmeticii, descoperind şi urmând astfel o viziune şi o misiune de viaţă.


Să revenim la BB Cream-ul nostru a cărui denumire originală este: 

Beauty Balm 6 în 1 tinted moisturiser - 
organic acai berry & natural mineral pigments, 
Lavera Naturkosmetik. 

Pe eticheta ataşată ambalajului cu traducerea în limba română este notat: 
Crema de zi hidratantă  colorantă 6 în 1 cu acai berry BIO şi pigmenţi minerali naturali




Cele 6 obiective pe care le are acest BB Cream:
- ten uniform, iluminat;
- hidratare 24 h;
- acoperă imperfecţiunile tenului;
- închide porii;
- matifiază;
- antioxidant, protejează împotriva radicalilor liberi.

AICIpe site, puteţi găsi mai multe detalii din descrierea produsului.

Lista ingredientelor:

Producătorul menţionează prezenţa în compoziţie a dioxidului de titan care acţionează ca filtru de protecţie natural UVA-UVB (cotat cu Best pe Beautypedia), a unor ingrediente active: acai berry - cu conţinut bogat în vitamine şi minerale, având puternic efect antioxidant şi de hidratare, dar şi a pigmenţilor naturali minerali care conferă grad de acoperire şi matifiere cu aspect natural.

Impresiile mele:

- sub formă de tub, recipientul său permite o dozare sigură şi igienică;
- produsul este cremos, are densitate medie spre mare, iar textura sa este una fină;
- nuanţa este medie şi pare a se adapta pielii;

- aroma este una pătrunzătoare, oarecum stranie; eu am tolerat-o destul de greu - poate fi percepută ca un amestec de esenţe florale, de ceai verde, fructe de pădure, puţină scorţişoară (să ştiţi că au fost mai multe nasuri consultate pentru a stabili aceste detalii) - tot acest mix având o puternică notă vintage, destul de pregnantă!
- aplicat pe antebraţ, produsul se întinde uşor, frumos, destul de uniform, intră repede în piele şi, uşor-uşor, dobândeşte aspect matifiat. Conferă pielii o nuanţă frumoasă - tip sunkissed şi un aspect cu tentă satinată.

Modul în care produsul care face subiectul review-ului s-a potrivit tenului meu!

Trebuie să vă mărturisesc în mod deschis că entuziasmul şi efervescenţa pe care le simţeam în privinţa acestui BB Cream s-au cam risipit, treptat-treptat,  pe parcursul perioadei în care l-am folosit/ am încercat să-l folosesc! Vă voi explica de ce! Am fost nevoită să caut diverse modalităţi de a-l aplica, sperând să obţin rezultate (măcar într-o anumită măsură). Fie că am aplicat pe tenul proaspăt demachiat, pe tenul proaspăt demachiat şi clătit cu apă rece, pe tenul demachiat şi spălat cu gel de curăţare, pe tenul curat pregătit cu o cremă hidratantă, impedimentul pe care l-am întâmpinat şi rezultatul a fost mereu acelaşi: părea a se întinde ok la primele mişcări, după care crea senzaţia de a fi prea apos (chiar dacă nu se observa o modificare a texturii în sine) şi de a se "pierde" sub degete, rezultatul fiind unul neuniform, cu pete. M-am gândit că poate aplic prea mult sau prea puţin produs, am încercat să variez dozajul. Nu am obţinut, ca diferenţă, decât o aplicare cu "scămiţe" atunci când aplicam mai mult produs. De aplicat în două straturi, nici nu s-a putut pune problema! Motivele enumerate m-au determinat să optez pentru a nu face o poză tenului, sunt sigură că mă veţi înţelege!

Intrigată, m-am documentat şi am citit alte review-uri pentru acest produs. Pe bloguri internaţionale (italiene, germane)  - dacă veţi avea curiozitatea să căutaţi - opiniile sunt împărţite: unele pro, altele contra, unele de-a dreptul entuziaste. Apropos de bloguri italiene, fac o paranteză şi redau ceea ce Lilli - de la Candy and style - îmi preciza în comentariul lăsat la review-ul gelului de curăţare Lavera: a descoperit recent acest brand şi a folosit doar un şampon Lavera, apreciindu-l ca fiind foarte bun.

Am căutat să aflu ce oare nu a funcţionat dat fiind că acest BB Cream este recomandat tuturor tipurilor de piele?! Am mai spus, de fiecare dată când am scris un astfel de review, tenul meu este mixt, cu tendinţe acneice, cu pori dilataţi de-o parte şi de alta a nasului. Aş vrea să pot menţiona cărui tip de ten tind să cred că i-ar fi mai degrabă potrivit, dar îmi este greu să intuiesc. 

Am semnalat toate aceste aspecte şi persoanei ce reprezintă magazinul online menţionat. Demnă de toată aprecierea maniera impecabilă, profesionistă  în care a abordat această problemă! Îmi permit să citez o expresie din corespondenţa purtată: "Noi dorim să avem cliente mulţumite de produse!"... În completare, o sugestie: apelaţi la opţiunea de a comanda de pe rosebeauty mostre ale acestui BB Cream! Astfel veţi putea şti în ce măsură vi se potriveşte produsul, puteţi decide dacă îl comandaţi în varianta full size. Cu o astfel de atitudine de respect faţă de client, consider că se câştigă pe termen lung!

* Preţul BB Cream-ului Lavera, 30 ml - 67 lei.
* Preţul unei mostre a acestui produs, 1 ml - 5 lei.

Asta este tot, fetelor! Nu-mi place să scriu review-uri negative dar... e mai mult decât firesc, e inerent să întâlnim şi produse care nu ni se potrivesc! Atâta vreme cât există persoane care au cuvinte de apreciere la adresa acestuia, nu-mi rămâne decât să afirm că nu poţi şti cu certitudine până nu testezi! Suntem diferiţi şi asta se reflectă şi în maniera în care produsele cosmetice şi cele de îngrijire ni se potrivesc sau nu!


Cu speranţa că veţi considera utilă această postare,
 vă pup şi vă doresc o zi frumoasă!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com