20 ian. 2015

Noutăţi Kurtmann... la cald! :) (7)

Bună, bună! :)

Am avut o perioadă destul de încărcată dar mă simt mulţumită la gândul că am făcut nişte demersuri ce vizează sănătatea. Era şi cazul, era şi timpul, ba chiar mai mult de-atât! 

Mai sunt printre voi maeştri ai procrastinării în ceea ce priveşte astfel de aspecte? Da??? Nu-i bine! Haideţi să-l declarăm pe 2015 an al sănătăţii şi să facem investigaţiile pe care le amânăm de mai mult sau mai puţin timp, să luăm măsurile necesare şi să ne alocăm resurse de toate felurile în această direcţie! Eu aşa mi-am propus şi intenţionez să nu mă abat! Dacă vedeţi că am altfel de tentative, poate mă trageţi de mânecă! 

Vreau să vă prezint astăzi conţinutul unui recent colet sosit de la Kurtmann - un singur obiect vestimentar, unul şi bun! O geacă. Nimic din ceea ce aveam deja la acest capitol nu îmi mai plăcea încât să îmbrac cu drag şi mi-am spus că e cazul să schimb asta! Cine ştie, poate geaca aduce cu ea şi o ieşire la munte?! Nu m-aş supăra să se aplice acel ai grijă ce-ţi doreşti căci ţi se poate întâmpla!...

Mi-a făcut cu ochiul de cum am zărit-o şi de-abia aştept să o îmbrac încât să o puteţi vedea şi voi în forma ei maximă - e groasă (cine e degerat, ca mine, spune: Mulţam fain!) şi are detalii frumoase. Mi-am comandat mărimea L (singura care mai era disponibilă) şi aveam ceva emoţii la gândul că mi-ar putea fi mare dar mi-a plăcut prea mult încât să nu îmi asum riscul! Mai ales că era un risc calculat, fiind extrem de facilă şi de practică pentru clienţi politica de retur a acestui magazin online. Se aşază super, cine spunea ceva despre retur???


Geacă Zara via Kurtmann -  AICI

Cum nu mai este disponibil produsul, vă îndemn să studiaţi oferta de pe site - printre numeroasele modele, am remarcat o tiză a gecii mele, pe numele ei Agatha Dark Green - a aceluiaşi brand (aici) şi o alta al cărei model este asemănător - e de la Pimkie, cu un preţ şi mai prietenos (aici).

Şi asta nu e tot! Cum omul gospodar îşi face vara sanie şi iarna car, mai am ca as în mânecă două tricouri! Intră la categoria smart shopping, le-am luat la super preţ, în decembrie, când reducerile aplicate la preţurile produselor magazinului au fost substanţiale! 

Tricou Zara via Kurtmann - AICI, iarăşi pe stoc!!!
E dintr-un bumbac fin, subţirel, aerat şi are un decolteu în V care 
pune foarte frumos în valoare ariapăstrând decenţa...unde vă duceţi cu gândul?!




Tricou Vila via Kurtmann - AICI



De-abia aştept să vină vreme frumoasă, vreme care să permită ţinute lejere! Am în minte nişte combinaţii care au o doză de nonconformism şi mă gândesc că vă vor fi pe plac! Mai mult nu spun acum, e singurul indiciu!

În altă ordine de idei, de unde aş putea cumpăra timp, nu aveţi pentru mine vreun pont? Nice try, isn't it? :))

Cum vă plac noile mele achiziţii, fetelor? 

Voi cu ce v-aţi mai îmbogăţit garderoba?


Pupici, cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Am fotografii ce aşteaptă în folder pentru o postare dedicată produselor consumate! O replică din serialul How I met your mother ar fi potrivită situaţiei: 
It will be... legendary! :))

P.P.S. Dacă nu v-aţi înscris încă la concursul Solaris pentru a câştiga 
cele 3 uleiuri vegetale... acţionaţi! 



 

Blog Template by YummyLolly.com