13 dec. 2014

Shopping de toate felurile, achiziţii din ultima perioadă...

Hello, girls! :)

Ce faceţi voi, fete dragi mie? 
Eu mă simt de parcă n-aş fi scris de secole... Dar nu e timp acum să mă plâng de lipsa timpului! :)) Vă spun doar că am în plan (era bine să pot spune în draft) postări ce aşteaptă să fie scrise: despre happy moments şi produse consumate (poate reuşesc să nu ajung iarăşi la performanţa unui munte), review-uri, ţinute, tag-uri, despre produsele preferate în acest an. Printre toate acestea, se află şi o postare tip haul pentru care strâng cu sârg material, încă din toamnă. 

M-am gândit că va veni curând tot acel iureş cu care ne ameţesc sărbătorile de iarnă (în cel mai bun sens al cuvântului) şi că ar fi cazul să mă mobilizez şi să vă prezint una-alta, de-ale fetelor, de-ale shopping-ului, de-ale slăbiciunilor specifice nouă, cultivate cu multă consecvenţă (uneori). Nu de alta, dar ar fi păcat să trec cu datoria într-un alt an! 



Nu mai aveam demachiantul bifazic cu albăstrele de la Yves Rocher. Cum doar de pretext e nevoie uneori (acesta fiind şi unul serios :P), am mai comandat şi geluri de duş şi un scrub cu aromă de lavandă. Unele dintre acestea au fost oferite în dar! Bonusul: un parfum Comme une evidence, parfum pe care l-aş iubi o viaţă şi încă una!



Aveam nevoie de exfoliantul AHA de la Derma E.  Vă rog să remarcaţi toată chibzuinţa de care dau dovadă, comenzile au mereu fundamentul solid al necesităţii! :P  Acum, lăsând gluma deoparte, chiar îmi era necesar, l-am folosit în iarna trecută, am văzut că dă rezultate şi am aşteptat toamna ca să îl pot folosi din nou. Pentru că ale mele comenzi iHerb nu vin decât cu întârziere (bine că vin, totuşi!), am comandat două flacoane, ca să fiu acoperită pentru mai mult timp. În plus, nişte balsam de buze Sierra Bees. Am luat şi pentru a oferi în dar! Pe cel cu aromă de mentă îl ştiam, e favorit; noutate a fost cel cu rodie care are aromă discretă, plăcută şi gust uşor dulceag. Apoi, Aurora Toma şi această postare a ei se fac responsabile pentru faptul că am comandat şi o loţiune de corp 12% AHA de la Neoteric. 
Loţiunea a venit cu flaconul în starea în care se vede în poze. 

Cei de la iHerb au fost receptivi la plângerea mea şi, în circa o oră dupa ce le-am scris un mail la care am ataşat poze, mi-au răspuns că suma aferentă acestui produs îmi va fi returnată în cont. Şi-au asumat cu profesionalism, au rezolvat problema cu rapiditate, mă declar client mulţumit. Loţiunea a fost transportată în alte două flacoane şi o folosesc astfel. Mai bine zis, am folosit-o iniţial şi am uitat de ea apoi - în stilul care m-a consacrat în ceea ce priveşte produsele destinate îngrijirii corpului. Sper să revin la obiceiuri mai bune căci e un produs care îşi face treaba!



M-a cuprins un dor de rujurile Matte Velvet  de la Golden Rose (în ciuda faptului că n-am avut vreodată unul - doar pe acela de-un orange intens, din gama Ultra Rich Color - nr 48, aici l-aţi văzut purtat). Există un magazin în oraş la care merg ca în pelerinaj (nu mă pot abţine! :P). M-a băgat în păcat cu ceea ce se vede în poze: două rujuri pe care le ador (nr. 18 şi 19 din gama precizată), nişte creioane Ada şi câteva lacuri de unghii - aici mă declar (aproape) nevinovată, unele dintre ele nu apar în poză căci au fost cumpărate pentru bucuria altor fete - yeeeiiiii!




M-am gândit că vă veţi bucura văzând nişte swatch-uri la creioane şi la rujuri (textura acestora e chiar mată, cu aspect catifelat cumva - nu ştiu de ce au un aspect shimmer în poză)!



Pentru că nu mai aveam ulei de cocos şi nu pot sta fără el, am dat o comandă online. Nu putea veni singurel căci exista o limită minimă a valorii comenzii. Hop şi-un ulei de ricin, că-i bun pentru gene geniale! :)) N-ar mai fi avut loc acest demers dacă aş fi ştiut că vine îmbelşugatul coş de la Solaris cu produse grozave, printre care şi un ulei de cocos suuupeer (de-abia aştept să vă povestesc despre ele).  

Crema Aslavital Lift Instant Ultra Activă şi tratamentul corector riduri Gerovital H3 - cred că v-aţi săturat de cât le-aţi văzut la mine dar eu nu am aceeaşi părere! :)) Crema Mebra cu vitamina A e si ea cunoştinţă mai veche. 





Căutând să faci pe Moş Nicolae, te împiedici de nişte băscuţe drăgălaaaşe foc şi nu poţi pleca acasă fără una dintre ele - nu poţi şi gata! Să vedem când şi cât va fi purtată îmbulinata asta moţată!


Deodorante (Pret-a-Porter pentru că soţul meu a considerat că este o idee bună când nu a găsit Fleurs de Paris şi... Fleurs de Paris Noir pentru că eu am avut norocul de a-l găsi şi pentru că îmi place), loţiunea micelară Garnier care nu trebuie să lipsească şi o mască L'Oreal Total Repair - pentru că nu m-au mai mulţumit altele după ce am avut-o pe aceasta.



La o ieşeală cu colegele nu strică puţin shopping neprevăzut. Două dintre educatoarele din grădiniţa Helikon se ocupă cu confecţionarea unor astfel de accesorii handmade. Cine să reziste? Mai ales că banii se dau hăhăăăăt, tocmai la salariu! Are tata o vorbă cu care o tachinează pe mama: Te bucuri că iei pe datorie de parcă ar fi gratis, nu alta!...



Dischetele demachiante sunt necesare zilnic; cele de la Cleanic - alte amice de cursă lungă. Primerul Elf, cumpărat cu 15 lei dintr-un magazin fizic - pentru că m-a împins ispita să iau baza pentru machiaj de la Radiant şi aceasta nu reuşeşte să mă determine să o îndrăgesc. Cât mai e preţul primerului Elf pe site? Eu am "rămas" la 8-9 lei. Având în vedere că tragere de inimă pentru alte produse ale acestui brand nu mai am, prefer să îl cumpăr astfel decât să comand online -aş ajunge la aceeaşi sumă dacă adaug taxele poştale, ba chiar la mai mult! Şi-acum, moftul moftului mofturilor: deşi sunt într-o relaţie de iubire cu fondul de ten Natural Fix de la Radiant (ştiţi review-ul de pe blog?!), nu mi-a dat pace gândul că Revlon Colorstay, o veche, lungă şi intensă iubire va dispărea de pe piaţa din România; în ciuda tuturor gândurilor ce îndemnau la cumpătare şi la înţelepciune, l-am cumpărat numai pentru a-mi lua rămas bun de la el aşa cum se cuvine (poate mi se reaprind călcâiele şi să vezi chinuri pe mine pentru a-l achiziţiona de te miri unde :P ).

Aaah, nu e completă mărturia fără a menţiona botinele Fullah Sugah de pe Miniprix (v-au plăcut tare mult când le-aţi văzut purtate aici şi aici şi aici... şi le veţi mai vedea!). Sunt sigură că au mai fost şi alte achiziţii pe care am uitat să le invit la shooting!

Cam acestea au fost necesităţile  în intervalul septembrie - decembrie! Dacă aveţi întrebări în legătură cu ceva anume, le aştept! De asemenea, toate impresiile voastre sunt preţuite şi aşteptate în rubrica de comentarii!


Voi cu ce aţi păcătuit  în ultima perioadă?
(doar la shopping  mă refer, nu la altceva! :P)

Să aveţi weekend frumos în continuare!
Pupiceeei!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com