1 dec. 2014

OOTD: Burgundy pants. Sweet memories...

Bună, fetelor! 

Multe dintre voi v-aţi declarat încântate de nuanţa acestor pantaloni la momentul prezentării la cald. Ea a reprezentat unul dintre motivele ce mi-au dat imboldul de a-i adăuga în coş la recenta comandă dată la Kurtmann

Un alt motiv ce m-a determinat să îi aleg este faptul că am tot visat de-o vreme la pantaloni coloraţi în fel şi chip. Jeanşii, cu una dintre multiplele nuanţe de albastru ale clasicului denim, rămân o piesă de bază în garderobă. Dar simt uneori nevoia de un strop de culoare - de ce nu ar fi nuanţa pantalonilor sursa care să ofere pata de culoare?! 

Acum... fiţi foarte atente căci sunt în dispoziţia de a da din casă! Mai există ceva ce m-a determinat să aleg aceşti pantaloni: materialul lor, material reiat. Această idee determină în mintea mea  - în mod invariabil - unele conexiuni cu momente din perioada adolescenţei, chiar preadolescenţei. Aveam atunci două perechi de pantaloni reiaţi cu model identic, pe două nuanţe diferite: unii de un violet închis, dar vibrant, iar ceilalţi de un bej cald. Primii erau favoriţi. Aveau croială dreaptă, talie înaltă şi puneau în valoare foarte frumos zona taliei si pe cea a şoldurilor. 

Ei bine, eu nu îmi cunoşteam pe-atunci soţul - decât, cel mult, din vedere (locuiam în acelaşi bloc, pe laturi diferite ale acestuia - nu se intersectau prea mult drumurile noastre). Am fost tare uimită când  mi-a mărturisit că îşi aminteşte de mine purtând acei pantaloni (asta în condiţiile în care el nu pune mare preţ pe haine, pe latura fashion, memoria sa nu acordă atenţie unor detalii ce ţin de acest domeniu). M-a emoţionat să aflu că pantalonii aceia fac parte din tabloul primelor amintiri pe care le are despre mine, că parcă mă vede mergând cu spatele drept şi cu talia subliniată de acei pantaloni. Uimirea mea a fost cu atât mai mare la gândul că noi doi ne-am cunoscut cu mulţi ani după perioada în care purtam acei reiaţi.


Am o mulţime de motive pentru a purta cu  multă plăcere această nouă achiziţie. De acord cu mine? 



Da, ninge! :)

V-am mai spus - în cealaltă postare - despre fermoarele şmechere pe care le au pantalonii, în partea din spate a gleznelor. Azi i-am purtat cu acele fermoare deschise, considerând că se aşază mai bine astfel în combinaţie cu acest model de botine. Dar  am vrut să vedeţi şi cum se prezintă cu fermoarele închise - subliniez faptul că nu se încreţeşte materialul în acest fel, de vină e circumferinţa şi modelul botinelor.


Mi-a plăcut atmosfera foggy a acestor poze... 
Ceaţă nu era, doar că obiectivul camerei se "îmbujorase" de frig!


Vă amintiţi pălăria animal print prezentată aici
A strigat că vrea şi ea la poze, n-am rezistat rugăminţilor sale - 
doar nu e greu să mai luăm încă o eşarfă şi o altă geantă după noi?! :P


Categoria specială: Bunicuţo, dar de ce ai ochii aşa de mari? :))


Acum văd eu că ceasul din centrul oraşului merge după un timp numai de el ştiut! 


Aceasta a fost povestea pantalonilor burgundy. Dar vreau să continue. La fel de colorat! 

AICI, în categoria  Pantaloni a magazinului Kurtmann, am văzut  o altă pereche cu o frumoasă nuanţă de verde negru,  unii de-un lila prăfuit,  alţii de un splendid turqoise vibrant. Dacă şi voi sunteţi amatoare de pantaloni coloraţi, găsiţi o ofertă variată pe site-ul menţionat. Iar de nu, luaţi în calcul să răspundeţi provocării, chiar vă vor anima garderoba şi ţinutele!


La mulţi ani tuturor, azi, de ziua noastră a românilor! 
Am un stil de a vorbi în rime... ceva de speriat! V-am spus că au remarcat acest lucru şi
 elevii mei, la clasă? :)

Pupicei mii!
Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com