19 dec. 2014

OOTD: Burgundy hat - diva like! With or without it?

Bună, fetelor! :)

În ultimele zile, cu pregătirile şi emoţiile aferente spectacolului de Crăciun (cu mulţimea de aspecte ce derivă de aici), timpul pe care am putut să îl aloc acestui colţişor drag mie a fost aproape inexistent. La fel se prezintă situaţia şi când vine vorba despre vizitele pe blogurile pe care obişnuiesc să le citesc... 

Mă aşteptau - mult prea răbdătoare - fotografiile unei ţinute pe care am purtat-o în weekend, când am mers la cinema.  Am vizionat Exodus: Zei şi Regi. Mie mi-a plăcut filmul. Are impact. Întotdeauna e loc de mai bine, dar e o producţie ce merită urmărită, chiar vă recomand să mergeţi să-l vedeţi!

Ieri, împreună cu elevii şi colegele mele, am vizitat o expoziţie de brazi de Crăciun neconvenţionali - realizaţi din diverse materiale, cu tehnici diferite, în viziune mai mult sau mai puţin creativă. Am fost atât de absorbită admirând lucrările (şi pentru a-i supraveghea pe copii), încât nu m-am gândit să fac fotografii. Aş fi avut ce să vă arăt. Dacă aveţi curiozitatea de a vedea bradul neconvenţional realizat de elevii şcolii în care lucrez, click aici (pe pagina de Fb a managerei Helikon-ului).

Îi mulţumesc prietenei care ne-a inspirat pentru ambele activităţi despre care v-am relatat mai sus!

Apropos de inspiraţie, o mulţime de fete din blogosferă (Dora, Mamalina, Diana, Dorina şi Cris) se fac "vinovate" pentru o schimbare radicală a atitudinii mele vis-a-vis de pălării.

După pălăria cu animal print (de aici), a venit rândul unui alt tip de pălărie. Am îndrăgit-o instantaneu, de cum am văzut-o. Abia după ce am văzut rezultatele shooting-ului, am constatat că nu prea mi se potriveşte. Persoane cu spirit critic şi pe a căror sinceritate mă pot baza mi-au spus că îmi vine bine (inclusiv dragul meu drag care, cu toată iubirea lui, nu mă menajează deloc în astfel de situaţii). Ei bine, eu rămân la părerea că e o pălărie prea mare pentru capul meu - la propriu şi la figurat! :))

Veţi observa că am purtat (da, iarăşi!!!) pantalonii burgundy - Pull and Bear - pe care i-aţi văzut aici. Ce să fac, dacă-mi plac?! 

Căutând la Kurtmann în categoria potrivită - AICI - am găsit unii identici, având o nuanţă foarte faină de verde-negru! Să-mi spuneţi dacă vă plac!


Vă las fotografiile şi vă aştept opiniile sincere în ceea ce priveşte compatibilitatea dintre fizionomia mea şi acest tip de pălărie!






Follow me... inspirat de Dee! :)

O bătrânică a ţinut morţiş să asiste la şedinţa foto! Nu se putea desprinde! Făcea câţiva paşi, se întorcea şi ne privea, mai dădea să plece, iarăşi se întorcea şi ne privea! Era evident că face asta cu drag, nu era numai curiozitate acolo! Fotograful, supărat că al său model e distras de acest lucru, a găsit o cale inedită de a o "alunga" - a întors obiectivul camerei către dumneaei! A plecat râzând, replicând cu o combinaţie de nostalgie şi entuziasm în glas: Tinereţea!!! 





Eu spun: Jos pălăria! (la propriu)
Tu  ce părere ai? :)

Weekend frumos să aveţi!
Mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Nu uitaţi de cele două concursuri active pe blog!!!

- aici - voucher Sheinside, 50 $ (termen limită: 20 decembrie)

- aici - un burete Konjac pentru corp şi unul pentru ten (termen limită: 22 decembrie)


 

Blog Template by YummyLolly.com