4 dec. 2014

Ghici... ce am ales?

Hello, girls! :)

Moş Nicolae a bătut cu toiagul în poarta mea cu anticipaţie şi m-a întrebat dacă doresc să îmi aleg două articole vestimentare de pe Sheinside. Hihii... bei, Grigore, agheasmă?! Yeeeeiiiii! Spuneţi voi: există vreo fată ce nu s-ar bucura în situaţia asta?!

 Am luat cu multă răbdare site-ul la colindat. Îmi propusesem aşa: Caut palton sau pulovere. Să fie foarte clar, nu mă abat! Aleg ceea ce îmi place, cu condiţia să am nevoie de acel lucru, nu doar pentru că îmi face cu ochiul! 

V-am mai spus că obişnuiesc să adaug în coş absolut tot ceea ce e pe gustul meu - de-aţi vedea la ce sumă se ridică valoarea pentru cele circa 30 de produse pe care le adun cu strădanie în cercul select al favoritelor!!! Apoi, având toate frumuseţile laolaltă, încep şi compar, analizez şi elimin rând pe rând până rămân la produsele ce corespund unui buget stabilit din start!

Le propun un joc acelora dintre voi care au spirit ludic! :)

Am selectat circa jumătate dintre produsele ce s-au aflat în coşul meu. Să nu vă mire că veţi vedea şi altceva decât ceeea ce stabilisem iniţial! Fete suntem! :P 

Voi încercaţi să ghiciţi:
 Care sunt cele două articole pe le-am ales?!
Comanda a fost dată deja, ce-i în mână nu-i minciună! :)) Vedem astfel cât de bine mă cunoaşteţi, în ce fel funcţionează intuiţia feminină! Nu voi comenta nimic pentru că risc să vă dau indicii, doar fotografiile şi linkurile aferente le las. 

La majoritatea produselor, veţi găsi pe pagină şi fotografii în care diferite persoane poartă acele haine - mult mai clară este opinia pe care ţi-o poţi forma astfel despre un articol vestimentar, despre maniera în care se aşază pe corp, despre ţinuta materialului, despre felul în care te-ar avantaja raportând la forma corpului, estimând greutatea şi înălţimea  celor ce au îmbrăcat acel item!

 AICI


 AICI




 AICI
(Am revăzut cu drag salopeta navy, se află pe site şi o poză hot :)) cu mine purtând-o, mi-am amintit postarea ce v-a plăcut atât de mult!)



 AICI


 AICI


 AICI



 AICI


(Ceea ce vă spuneam la salopeta navy e valabil şi pentru acest Mr. Snoopy şi postarea în care el a fost vedetă! Fireşte că nu l-am mai adăugat în coş, se află deja în dulapul meu şi e unul dintre puloverele pe care le îmbrac frecvent, încerc să nu-l fac să devină uniformă)...



 AICI



 AICI






Nu uitaţi provocarea lansată mai sus, 
chiar sunt curioasă dacă vom găsi o ghicitoare printre cititoare! :))

Dacă ar fi să alegeţi chiar pentru voi... ce v-ar atrage din această selecţie?

Vă trimit pupici, vă îmbrăţişez, vă mulţumesc pentru vizită 
şi pentru susţinerea pe care mi-o acordaţi!
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:

Am anunţat pe pagina de Fb a blogului care au fost cele două alegeri ale mele. Acum am realizat că sunt fete care îmi urmăresc doar blogul, nu mă urmăresc şi pe Facebook. Îmi cer scuze, n-am intenţionat să las lucrurile fără finalitate!

Să dezlegăm misterul şi aici:
Vesta şi puloverul roşu sunt aşteptate!!!

Unele dintre voi aţi fost foaaarte aproape de a ghici în totalitate! Mi-a plăcut entuziasmul cu care aţi intrat în joc şi vă mulţumesc, fetelor! 






 

Blog Template by YummyLolly.com