15 nov. 2014

NOTD: Golden Rose Matte Velvet, 111

Hello, girls! :)

Ce faceţi voi, fetele mele, cum mai sunteţi? Mi-era dor de voi, aşa să ştiţi! 

Probabil memoria mea dă semne de pensionare oboseală dar eu nici nu-mi mai amintesc când a fost ultima postare în care am prezentat o ojă/o manichiură! Da' chiar aşa, oare am făcut asta vreodată? :)) 

Păi să vedem, să cercetăm! După o căutare pe blog, cu multă răbdare, iată ce-am găsit!  

Se pare că mă încearcă fel şi fel de nostalgii... Şi la anterioara postare am simţit nevoia unei întoarceri în timp! 

În mod sigur oja pe care o veţi vedea nu ar fi defilat astăzi pe-aici dacă Adina, cu această postare a ei, nu mi-ar fi dat imboldul necesar. De asemenea, răspunsul pe care l-a dat la comentariul lăsat de mine, a sunat a instigare la mobilizare! :) 

Oja Orly Rage prezentată de Adina mi-a plăcut foarte mult şi impresia mea este că se aseamănă cu cea de la Golden Rose Matte Velvet - 111; poate că veţi spune: Seamănă... dar nu răsare!. Nu m-ar mira - am observat, în timp, că se poate întâmpla să văd în culori nuanţe pe care alţii nu le văd; nu vreau să afirm că aş avea eu abilităţi speciale, e vorba doar despre faptul că, în această privinţă, eu pot vedea ceea ce nu este numai pentru că aş vrea să fie, numai pentru că e în mintea mea! :)) E ciudat, ştiu!

Vă previn, ţineţi în frâu ochiul soacrei, manichiura e pozată la trei zile după realizarea ei! Pentru unghiile mele obişnuite cu altfel de oje, manichiura aceasta a fost altceva! Prin love& hate poate fi definită relaţia cu ea! Îmi place prin faptul că mă surprinde, îmi place că aspectul acesta metalizat e cameleonic! Rezistenţa pe unghii e bună, lacul nu sare ci se toceşte uşor la baza unghiei; s-ar putea spune: Din avion nu se vede!, nuanţa ajută în acest sens.


Cu blitz (la lumină artificială):

Fără blitz (la lumină naturală):



Aştept să îmi spuneţi dacă vă place acest tip de ojă şi această nuanţă!
Aveţi în colecţie vreuna dintre ojele Golden Rose Matte Velvet?

Vă pup, fete dragi mie! 
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com