20 sept. 2014

OOTD: O rochie Only, nuanţa radiant orchid

Bună, fete dragi! :)

Doar nu aţi crezut că am uitat interesul şi încântarea voastră manifestate faţă de frumoasa rochie mov prezentată (aici) într-o postare-preview?! Ştiu că era în plan să ne întâlnim weekend-ul trecut. Nu am putut veni. Motive întemeiate m-au oprit. Cât aş fi vrut să fie altfel!!! Dar viaţa şi soarta au planurile lor pentru fiecare dintre noi, nu e chip să te opui!

M-am întrebat ce loc ar fi potrivit pentru pozele de azi. După cum veţi remarca, am revenit la o casă - la ruinele ei. Am descoperit-o când am mers, în vară, la acel lan cu maci. Poartă cu ea multe amintiri, are multe poveşti de spus. Mi-am spus că sigur va arăta grozav în fotografii. Fireşte că n-a trecut mult timp până m-am întors în acel loc. Vă amintiţi prima postare tip outfit având această locaţie? 

Vorbind cu voi despre asta, gândurile mele s-au intersectat cu proaspetele impresii generate de lectura unei cărţi frumoase pe care v-o recomand: "Casele vieţilor noastre". Rari sunt oamenii unei singure case, aşa cum sunt oamenii unei singure iubiri! Nu pot să nu mă întreb cu ce cuvinte ar evoca-o cei care au locuit în această casă; cum o poartă cu ei - cu ce gânduri?!

Aura pe care o păstrează aceste ziduri e în concordanţă cu feminitatea minunatei rochii mov - o rochie ce are personalitate. Datorită simplităţii, croielii princiare, materialului ce cade cu greutate şi se aşază frumos. Culoarea e vibrantă, are profunzime şi mister! Sunt amorezată de ea! Consider că se pune singură în valoare, nu are nevoie de artificii astfel că am ales accesorii puţine, elegante (clutch-ul Accesorize e primit în dar de la prietena mea Simona, iar şiragul de perle de la Anda). N-aş ocoli extravaganţa de a o purta cu tenişi înfloraţi, exact în aceeaşi combinaţie (renunţând, totuşi, la clutch). 


Am purtat:
Rochie/ Dress  Only via Kurtmann - click AICI/HERE
(se află iarăşi pe stoc!)












M-am gândit la un zâmbet, la un detaliu fresh, la un strop de picanterie 
şi mi-am prins în păr o eşarfă - îmi place felul în care completează look-ul. 
Prilej de tachinări din partea fotografului dar... face parte din fişa postului său să mă tachineze!
Îi mulţumesc că a avut toată răbdarea din lume să mă pozeze! 
(torturat fiind de un puseu rebel al unei rinite alergice)




Dacă v-am deschis apetitul pentru a purta rochii frumoase, puteţi face un tur în categoria dedicată acestora în cadrul magazinului online Kurtmann - aici. Nu vă refuzaţi un răsfăţ şi un elan de feminitate, reprezintă parte din micile plăceri ale vieţii!

Atât pentru azi, fetele mele...
Vă aştept cu nerăbdare de copil comentariile - preţuiesc fiecare părere, 
sugestie, idee venită din partea voastră!
Vă mulţumesc pentru faptul că sunteţi aici!!!

Cu mult drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com