14 aug. 2014

Review: Set de pensule ECOTOOLS via produsecosmetice.ro

Hello, hello, girls! :)

Am sosit cu ultima postare din seria dedicată produselor primite pentru testare din partea magazinului online produsecosmetice.ro. Dacă aţi urmărit cele două review-uri anterioare (pentru Lash Accelerator Endless Mascara de la Rimmel - aici şi rujul L'Oreal Color Riche, Cherry Crystal - aici), ştiţi deja că mai avem de împărtăşit impresii despre setul de pensule EcoTools.

Set de 5 pensule EcoTools
(AICI găsiţi produsul pe site)




Aceste cinci frumuseţi vin precum bebeluşii "înfăşate" şi protejate într-o husă ecologică (55% in, 45% bumbac); bine lucrată şi pragmatic gândită.



Două mărturisiri am de făcut:
* Nu-mi erau străine aceste pensule, ştiam că sunt de calitate la momentul la care le-am primit! Am avut un set mai vechi de pensule aparţinând acestui brand, însă nu unul cu aceeaşi formulă. 
* Sunt un fel de dinozaur care tââârzziuuuu s-a adaptat şi a înţeles cât de utile sunt pensulele în machiaj! Dar...mai bine mai târziu decât niciodată! :)

Acum, că am lămurit lucrurile şi mă simt cu inima curată, 
vă propun să le chemăm (pe rând) pe scenă pentru a face prezentările: 

Pensula pentru blush (fard de obraz)

Pensula pentru fardul de ochi

Pensula pentru eyeliner (tuş)

Pensula pentru concelear (corector)

Pensula pentru gene şi spâncene

Pensulele au mânere din bambus, frumos finisate, lăcuite. Perii celor patru pensule destinate aplicării fardului de obraz şi de ochi, tuşului şi corectorului sunt moi şi incredibil de fini, fiind realizaţi din fibre Taklon - concepute în mod special pentru machiajele profesionale. Este o reală plăcere să le foloseşti, e o bucurie senzaţia de mângâiere oferită pielii! Perii pensulei destinate sprâncenelor sunt mai aspri - cum altfel le-ar putea pieptăna eficient?! Folosesc şi partea cu peri rigizi, din plastic, în rarele situaţii când încarc cu rimel genele! 

Fiecare pensulă este creată la mărimea potrivită pentru a fi mânuită cu uşurinţă. Perii au lungimea şi desimea adaptată scopului căruia este destinată pensula, fiind tăiaţi şi structuraţi pentru a servi în mod optim. Designul este de aşa natură încât sprijină şi favorizează până şi pe cei mai neîndemânatici (mă simt cu musca pe căciulă, deh! dar măcar recunosc, măi, recunosc!). Pe site, la linkul indicat, găsiţi şi unele recomandări în legătură cu maniera de folosire a pensulelor! De asemenea, pentru alte tipsuri, vă recomand să citiţi acest articol aflat pe portalul de beauty al site-ului!

Se spală uşor (eu folosesc un săpun lichid antibacterian Fa - v-am mai spus despre el!) şi nu năpârlesc - un alt atu semnificativ al acestor pensule! TIPS: Neavând un suport special pentru uscarea pensulelor, dorind să le usuc cu vârful în jos - aşa cum e indicat, am improvizat un sistem care vă va stârni râsul dar vă voi spune totuşi despre ce este vorba: înfig coada pensulelor proaspăt spălate într-o rolă de hârtie igienică, pe extremele acesteia; aşez rola pe un suport oarecare, o cutie, un pahar, astfel încât vârful pensulelor, orientat în jos, să nu atingă nicio suprafaţă! Spor la uscare şi... forma pensulei se păstrează! :)

Am stat şi m-am întrebat care e favorita mea dintre cele cinci pensule! Pe cuvânt că mi-e greu să stabilesc, toate îmi plac! Aş înclina către două dintre ele: cea pentru blush (pe care eu, la o adică, o folosesc şi pentru pudră - ştiţi că apelez foarte rar la acest produs cosmetic, genele mele se întâlnesc frecvent cu ea, nu tenul!) şi cea pentru concelear - iar asta numai pentru că sunt utilizate cu mai mare frecvenţă, nu din alt motiv!

Acest produs se află pe stoc pe site-ul menţionat, la preţul de 59 lei (având un discount de 34%). Consider că este un preţ bun, comparând cu preţurile ridicate pe care le au, în general, pensulele pentru machiaj (mă refer la cele de calitate). Dat fiind că sunt foarte mulţumită de calitatea acestor pensule şi că povestea de iubire pentru ele e mai veche, vi le recomand!


Fetelor, am un feeling că multe dintre voi cunosc pensulele Ecotools! 
Aveţi aceeaşi părere în legătură cu ele? 
Voi cum vă uscaţi pensulele de machiaj? :)

Zâmbete calde şi pupici dulci vă trimit!
Să vă fie frumoase zilele weekend-ului ce se apropie!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com