11 aug. 2014

Review: Şampon cu keratină lichidă si tratament bifazic hidroreparator - Anian

Bună, fete dragi! :)

Acesta nu este un articol pe care îl scriu pentru a mă achita de un angajament, sunt impresii pe care vreau să vi le împărtăşesc ca între prietene! Dacă eu aş fi fost cititorul şi una dintre voi bloggerul, mi-aş fi dorit să aflu despre cele două produse care sunt subiectul postării de azi. Asta deoarece mi-au plăcut şi au priit părului meu. După ce le-am folosit, atât eu cât şi membrii familiei mele, fiind în poziţia celui care a experimentat, vă spun cu deschidere: consider că ar fi fost păcat, aş fi avut de pierdut dacă nu aş fi întâlnit aceste produse pentru îngrijirea părului. Cunoaşteţi şi voi acel sentiment pe care îl avem utilizând produse ce au potenţialul de a ne fideliza prin calitatea şi prin rezultatele  lor?!



Întâlnirea mea cu produsele Anian s-a petrecut cu mai mult timp în urmă; eram doar follower în blogosferă când am câştigat pe blogul Simonei - VintageLook un alt şampon şi o mască pe păr aparţinând acestui brand. Mi-au făcut bună impresie la acel moment, mi le-am comandat în continuare de pe site-ul Triodeluxealăturând acestora spray-ul Anian Curl Activator (pentru definirea buclelor). Dacă pe partea produselor de îngrijire a părului m-am lăsat furată de curiozitatea de a încerca şi altele, spray-ului i-am rămas fidelă şi nu lipseşte de pe etajera din baia noastră. Drept răsplată, i-am dedicat un review pe blog - aici!

Se pare că i se vor alătura confraţi, pe termen lung! Să vă explic pe-ndelete de ce fac această afirmaţie!


Şamponul cu keratină lichidă ANIAN
( îl găsiţi AICI pe site)


Flaconul mare, cu capacitate de 400 ml, are sistemul de închidere şi de dozare preferat de mine (ştiu că v-am înnebunit cu asta, dar ce pot face dacă-mi place?!). Şamponul are culoare alb-sidefie şi o aromă foarte plăcută, florală, ce persistă în păr. Densitate medie. Face multă spumă - o spumă care,  la masarea scalpului şi părului, se simte a fi cremoasă .  


Pentru fetele care doresc să studieze compoziţia produsului:

V-am mai spus că părul meu are firul gros, destul de aspru, rebel, cu onduleuri nedefinite. Se îngraşă la rădăcină, rămâne uscat la vârfuri. În ciuda vopsirilor lunare (am fire albe în proporţie foarte mare), nu e deteriorat - datorită faptului că îl îngrijesc!

Şamponul acesta promite protecţie, supleţe şi strălucire. Pentru mine, a bifat toate promisiunile. În plus, senzaţia de curat combinată cu un feeling de hidratare şi de hrănire a firului de păr. Am apelat la el zilnic în vacanţa din Grecia. Frecvenţa era determinată de băile în mare şi de salinitatea apei. 

Am putut observa efectele şamponului pe părul drept al fiicei mele - a fost pentru prima dată când ea a folosit un şampon care nu face parte dintr-o gamă pentru copii; şi-a exprimat dorinţa şi am vrut să îi fac hatârul; sunt sigură că va ţine minte: primul ei şampon "pentru adulţi" a fost Anian cu keratină lichidă! Am fost uimiţi toţi trei de supleţea şi luminozitatea părului, ţinuta acestuia şi faptul că se descurcă mult mai uşor. 

Având în vedere calităţile acestui şampon, faptul că ne-a făcut impresie atât de bună completată de constatarea că ne prieşte, e un lucru cert că îl vom mai comanda! Consider că preţul de 35 de lei - raportat la volumul de 400 ml  şi la calitatea produsului - este unul foarte bun! Având în vedere experienţa folosirii acestui şampon, vi-l recomand cu căldură - fără să am îndoieli!

Acum, cel de-al doilea produs  asupra căruia vreau să mă opresc azi...

Bifazicul hidroreparator ANIAN
(îl găsiţi AICI pe site)


Acesta este un tratament intensiv pentru păr foarte uscat sau deteriorat sub forma unui balsam leave-in. Flaconul, în nuanţe girlish, are o capacitate de 400 ml şi e prevăzut cu pompiţă, cu pulverizator. Produsul are o aromă discretă, plăcută. 



Fiind transparent flaconul, se pot observa cu uşurinţă cele două părţi, cele două "faze" ale produsului:
                         Înainte de a agita flaconul....                              După agitarea flaconului!
Lista ingredientelor:

Fetele care mă citesc ştiu că îmi plac balsamurile leave-in. Îmi doream de mult timp să îl încerc pe acesta, văzând multe recenzii pozitive la adresa lui; cel mai mult m-a influenţat cea a prietenei mele Simona - e firesc, de altfel!

Dat fiind targetul pe care îl are acest bifazic hidroreparator, e clar că mă încadrez. Păr uscat din cauza vopsirilor repetate, venind să "susţină" acest aspect şi salinitatea Mării Egee timp de o săptămână?! Eu sunt aceea!  Îl cunosc prea bine şi ştiu că părul meu ar fi fost ca un măturoi în aceste condiţii. Ei bine, n-am avut eu la mare nicicand un wavy hair atât de plăcut ochiului. Mai ştiţi postarea în care vă prezentam rochiţa cu print floral, pe meleaguri elene? Vă ajut să vă  reamintiţi cu nişte fotografii!



Părul meu fusese spălat cu şamponul cu keratină lichidă, tratat cu bifazicul hidroreparator şi fusese la o baie în mare. Vă spun cu încântare şi cu mândrie toate acestea, ştiind cum ar fi arătat în alte condiţii - imposibil de purtat liber, pe umeri! Aş fi fost, vorba bunicii, precum "cel care a zburat cu lada"! :))

Acum, concret, ce face acest bifazic pentru părul meu: oferă firului de păr luciu  şi supleţe, eliminând tendinţa lui de a se orienta în toate direcţiile; nu mai arată electrizat, nu mai are acel aspect uscat; se piaptănă şi se aranjează uşor - îl disciplinează cumva! Bonus: îmi defineşte buclele!

Fetelor, vă spun cu mâna pe inimă, cu entuziasmul meu faţă de produsele cu care ştiu că voi avea lungă şi bună prietenie: nu mai stau fără acest tratament bifazic hidroreparator, spun adio altui balsam leave-in! Costă 32 de lei şi are 400 ml. L-am folosit intensiv şi am consumat circa un sfert din flacon - deci este şi de cursă lungă! Recomand cu toată inima!

Căutând linkurile de direcţionare, am remarcat pe site o ofertă: comandând un produs care are marca "transport gratuit", vei beneficia de gratuitatea transportului pentru întreaga comandă. Eu una prind aripi când văd afişat "transport gratuit", ştiind că banii respectivi pot fi alocaţi cumpărării unui produs!



Spuneţi-mi, voi aţi folosit produse Anian? Pe cele două, de mai sus, le cunoaşteţi?

Atât pentru astăzi, dragelor! 
Vă mulţumesc pentru prezenţa voastră aici şi pentru faptul că mă citiţi!

Vă doresc săptămână frumoasă, cu multe zâmbete! :)
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts



 

Blog Template by YummyLolly.com