8 aug. 2014

Review: Ruj L'Oreal Color Riche, nuanţa Cherry Crystal

Hello, ladies!

Ce faceţi, vă pregătiţi de weekend? Sunt sigură că l-aţi aşteptat! :)
Aşa cum v-am anunţat în postarea precedentă, astăzi continuăm seria de review-uri pentru cele trei produse oferite de site-ul produsecosmetice!

Vedeta zilei este un ruj! Cele care mă urmăriţi de mai mult timp, ştiţi că am o adevărată pasiune pentru acest produs cosmetic şi o colecţie pe măsură. Mi-a trezit interesul acest ruj, mai ales că nu aveam în trusa de makeup niciunul care aparţine mărcii L'Oreal şi auzisem lucruri bune despre cele care fac parte din gama Color Riche!

Ruj L'Oreal Color Riche - 345, Cherry Crystal
(click AICI pentru a găsi produsul pe site)


Observaţi carcasa aurie a rujului - elegantă, glamour... având inscripţionată denumirea brandului. Cum  v-am mai spus, apreciez ambalajele care conferă stabilitate - "îndemânarea" mea are o problemă cu riscul sporit de a se rostogoli produsele folosite şi, implicit, de a cădea! :P Capacul are un dichis al sistemului de închidere, eu nu văd beneficiile acestui aspect, mă obligă să fiu atentă la modul în care îl aşez. Dar când îţi place un ruj, ăsta să fie baiul!

Brandul se află marcat chiar şi în partea superioară a rujului, a produsului în sine. Sunt persoane care apreciază atenţia pentru astfel de detalii!


Rujul acesta mi-a părut un ruj al contradicţiilor; în sensul bun al ideii. Să vă explic de ce! Privindu-i aspectul, îţi poţi imagina ca e foarte dens pe buze; ei bine, deşi se aplică uniform şi simţi că aderă foarte bine la suprafaţa buzelor, poţi obţine un efect diafan aplicând un singur strat lejer, cu o aparentă transparenţă; la crearea acestui efect, participă şi particulele fine, aurii (insesizabile pentru buze), cu irizaţii discrete. Dacă se aplică un strat ceva mai consistent sau două straturi uşoare, nuanţa se intensifică - fiind evidentă diferenţa de rezultat - după cum se poate observa comparând cele două imagini din partea de sus cu cele din partea de jos a fotografiei!


Poate e util şi un swatch pe antebraţ...

Senzaţia la aplicare este de ruj cu textură compactă, simţi cum rămâne foarte bine fixat; cu toate acestea, nu usucă buzele - fără a avea textura specifică rujurilor hidratante! Nu se întinde şi rezistă pentru ore bune pe buze, chiar dacă bei lichide; dacă serveşti alimente, se va şterge - dar asta în mod uniform (nu lasă acel "contur" inestetic, rămân doar unele dintre particulele aurii, fără a se prezenta deranjant).
Nuanţa este foarte plăcută iar denumirea aleasă se potriveşte ca o mănuşă!
Un singur lucru mi-aş fi dorit să fie altfel la acest produs - mirosul care se simte în momentul aplicării şi care, ulterior, dispare! E acea aromă caracteristică unor rujuri... nu ştiu cum să o descriu, sigur intuiţi la ce mă refer!

Pe site, preţul acestui produs e de 34 lei (având reducere de la 48 lei). 
Sincer, trăgând linie, e un ruj care îmi place, e un produs de calitate - îl voi folosi cu drag dar nu are acel "ceva" cu care să mă fidelizeze. De gustibus non disputandum!  De încercat, merită - te poate face să te îndrăgosteşti de el... E mare posibilitatea de a se întâmpla asta dacă îţi plac rujurile rezistente şi luminoase datorită micilor particule aurii din compoziţie!

Închei cu o fotografie - ca semn de salut pentru minunatele mele cititoare! :)

Machiajul e unul simplu, uşor, de sezon:
- rimelul Lash Accelerator Mascara, Rimmel - review AICI
- rujul L'Oreal Color Riche - 345, Cherry Crystal - prezentat azi!
- BB Cream Marionnaud - review aici
- iluminator High Beam - Benefit


Ce spuneţi de rujul pe care vi l-am prezentat? Vă place, vi-l doriţi?
Aveţi vreun ruj din gama Color Riche de la L'Oreal?

Aştept cu nerăbdare impresii...
Vă doresc ca weekendul să fie la înălţimea aşteptărilor voastre! :)

Mulţi pupici vă trimit! 
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com