21 aug. 2014

Îmi voi aminti mereu de primul meu interviu în blogosferă!

Bună, fete dragi! :)

Ce faceţi voi, cum vă simţiţi?  Să ştiţi că aceasta nu e o întrebare adresată doar de formă, de complezenţă, chiar îmi doresc să aflu răspunsul fiecăreia! Îl aştept în cadrul comentariilor...

Ziua de azi a început tare frumos pentru mine şi vreau să vă împărtăşesc motivul bucuriei mele! Pe blogul Mădălinei - Unforeseeable se află publicat un interviu căruia i-am răspuns cu foarte mare bucurie! Am cunoscut-o relativ recent pe Mădălina, urmând un link pentru a citi interviul acordat ei de Adina-Meg! 

Am descoperit cu plăcere o bloggeriţă tânără, frumoasă, cu multă iniţiativă, cu determinare, cu bogăţie sufletească. Pentru mine a fost o mare surpriză invitaţia/provocarea/solicitarea ei de a răspunde unor întrebări, am simţit că mi se acordă o mare onoare! Îi mulţumesc încă o dată, n-aş obosi să repet asta pentru că a creat momente inedite şi o experienţă frumoasă pentru mine cu această  altruistă propunere!


Vă invit să o vizitaţi pe Mădălina! 
 AICI găsiţi interviul despre care v-am vorbit cu încântare! 



Mulţi, mulţi pupici veseli! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com