2 aug. 2014

Câştigătoare birthday giveaway - Handmade Sister, Kurtmann, Triodeluxe

Bună, fete dragi! :)

Ce faceţi voi? Mă aşteptaţi cu anunţul referitor la recentele concursuri ce s-au desfăşurat pe blog? Nu voi mai "avertiza" că aceasta va fi o postare scurtă căci risc să-mi rămână numele Petrică (ştiţi povestea cu Petrică şi lupu'). :P

Cum vă spuneam azi pe Fb, voi pregăti în acest weekend postări cu ţinute frumoase, nu-l las pe fotograf să se odihnească. Pe voi nu vreau să vă las să aşteptaţi prea mult, astfel că m-am străduit si mi-am făcut timp pentru a alege câştigătoarele celor trei concursuri care au fost active până pe 31 iulie.

Doresc să le mulţumesc din suflet celor care mi-au fost alături  în acest demers - cu deschidere, cu multă bunăvoinţa şi generozitate:

- Cristina - Handmade Sister
- echipei magazinului online Kurtmann 
- echipei site-ului Triodeluxe

Le adresez felicitări şi îi aplaud pentru modul în care consideră să îşi desfăşoare activitatea, pentru maniera în care îşi tratează clienţii şi colaboratorii, pentru faptul că sunt profesionişti şi totodată Oameni!


De asemenea, le mulţumesc tuturor fetelor pentru entuziasm şi pentru faptul că au decis să sărbătorească împreună cu mine prin fiecare înscriere la cele trei frumoase concursuri!

Mi-a fost extrem de greu să aleg cele două răspunsuri câştigătoare date de fetele ce au răspuns ideii de suflet a proiectului Sticluţa cu amintiri! Găsiţi decizia mea AICI (chiar la postarea giveaway-ului respectiv).

AICI veţi afla cine este câştigătoarea unui tentant voucher în valoare de 100 de lei oferit de Kurtmann, aleasă prin Random.org.

AICI sunt anunţate câştigătoarele celor două premii frumoase - produse Anian şi Tresemme - oferite de Triodeluxe.

Important de precizat
Am decis să apelez la o cale mai simplă şi mai eficientă din punct de vedere al organizării timpului: am numerotat în cadrul rubricii de comentarii fiecare înscriere a voastră - constituind astfel lista participanţilor!

Dragele mele, mă bucură mult aprecierea pe care aţi arătat-o înscriindu-vă în număr mare! Vă mulţumesc tuturor încă o dată şi vă răsplătesc pe fiecare cu un pupic şi cu o îmbrăţişare (având în vedere că nu e posibil de îndeplinit dorinţa mea de a oferi premiu tuturor fetelor participante)! 

Să aveţi weekend minunat, după cum doreşte inima voastră! :)
Ne revedem cât de curând posibil...

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com