15 iul. 2014

OOTD: Tricou Zara Whis Orange. Like an open book...

Bună, dragele mele! :)

Mi-am propus pentru azi să vă prezint o ţinută pentru care visam/vizam :)) o altă locaţie. A fost nevoie să mă mulţumesc cu metafora la care trimite cu gândul "scara" căii ferate. Poate că aşa trebuia, de fapt, cine ştie?

Tricoul Zara e vedeta postării şi, aş îndrăzni să afirm, a verii mele! Mi-e tare drag, are o nuanţă vibrantă, solară, superbă şi un aer romantic datorită croielii mânecilor sale. Când v-am prezentat Noutăţi Kurtmann... la cald, vă spuneam că e dintr-un bumbac fin, potrivit sezonului. Despre fustă nu vă destăinui nimic deocamdată - are o poveste specială şi merită o postare aparte, dedicată ei.

Vă prezint pozele şi apoi, dacă mai aveţi răbdare, vă mărturisesc câte ceva despre cărţi deschise... Enjoy!

Am purtat:
Tricou Zara via Kurtmann - AICI
Fustă Mathilde
Pantofi random
Accesorii Avon şi random
Geantă Chanel like (primită în dar de la Stella :*)









Nu râdeeeţi! Încercaţi voi să staţi cu tocuri cui pe o astfel de şină! :))





Ştiu că sunt ca o carte deschisă şi că, dacă vrei să mă cunoşti, nu e greu deloc! Mi-am propus într-o vreme să schimb acest aspect însă am constatat că nu-mi priesc astfel de încercări şi că prefer să pierd din acestă cauză dar să rămân eu însămi. Ei bine, cu toate că ştiam toate acestea, am citit cu multă emoţie şi cu mare surprindere următoarele rânduri dintr-o scrisoare-urare primită de ziua mea, din partea colegilor mei! Voi selecta doar un pasaj:

să ne rămâi aceeaşi Felix, "distrată" şi totuşi serioasă, perfecţionistă, ordonată, responsabilă, săritoare, veselă, optimistă, curioasă, indecisă în lucrurile lipsite de importanţă dar atât de hotărâtă în "punctele esenţiale", aceeaşi Felix care nu se enervează des dar, atunci când se întâmplă, ai face bine să nu te afli prin preajmă :)! 

Pe lângă emoţia atâtor gânduri frumoase şi atât de personale, am avut uimirea să constat că mă regăsesc atât de bine în acest adevărat portret încât nu ştiu dacă aş fi ştiut să punctez mai bine!

Ţi-am spus şi poveşti... acum să revenim la oile noastre ţinute! :)
 Îţi place ţinuta în care port tricoul orange de la Zara? Tu cum îţi imaginezi că l-ai purta?

Feedback-ul vostru mă motivează! <3
Pupici mulţi şi cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you


Important!!!

Pe blog se află 3 concursuri active! V-aţi înscris?
Handmade Sister - AICI
Kurtmann - AICI
Triodeluxe - AICI


 

Blog Template by YummyLolly.com