22 iun. 2014

OOTD: Floral embroidery skirt (2)

Nu acesta era planul, zău că nu! Mi-am zis că silueta Diei este mult mai potrivită pentru minunăţia aceasta de fustă, tocmai de aceea subţirica mea fiică, întocmai ca un lujer suav, a prezentat aici, în premieră, un ootd pe blog. Intenţia mea era să vă amuz un pic: să port şi eu fusta - doar pentru câteva cadre -  pe care să le adaug, ca picanterie, la finalul postării către care v-am direcţionat. A ieşit altceva, socoteala de-acasă nu se potriveşte mereu cu cea din târg! :))

Prin urmare, vizionaţi un neaşteptat episod 2:
The mother

O mamă zburdalnică s-a îndrăgostit nebuneşte de-o fustă-poezie. Cumva...ştia că iubirea aceasta e una imposibilă dar i-a dat curs fără a ţine seama de trecerea anilor, de siluetă, de atâtea alte aspecte-obstacol. Când te îndrăgosteşti până peste urechi, raţiunea trece pe locul 2.  Pozele de mai jos sunt dovada vie!

Am purtat:
Fustă/ Skirt:  AICI/HERE via Sheinside
Maiou: Zara via Kurtmann (coming soon on my blog)
Cămaşă/Shirt: Xside



Sentimentul dulce al libertăţii...
                      
                         Broderia faină a fustei mângâiată de spicele de orz







Jump, jump... :))

E prima dată când fac asta! E-atât de bine... Noroc cu blogul! :D


Beautiful skirt...let's go home!
Soooo... 
Yey or ney for the crazy mom? :))

Să aveţi o săptămână cu multă energie, oameni frumoşi şi zâmbete!
Vă îmbrăţişez şi vă multumesc, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com