20 mai 2014

Review: Tampoane interne NatraCare - Organic Baby

Hello! :)

Să vă spun: am fost o pudică. În unele privinţe, cred că încă mai sunt o pudică -  diferenţa constă în faptul că acum ştiu să fac mult haz pe tema asta - mă salvează simţul umorului! Pentru mine existau subiecte tabu (aşa am fost crescută)... acum nu mai sunt! 

Viaţa, anii, experienţele, oamenii pe care i-am întâlnit şi, mai ales, faptul că am dat naştere unui copil, au adus schimbările despre care vă vorbesc. Am ajuns în acea etapă a vieţii în care consider că nu este ruşine să vorbim despre absolut nimic, atâta vreme cât facem asta cu decenţă.

Mi s-a  oferit şansa de a alege de pe site-ul Organic Baby  două produse diferite. Unul dintre acestea a fost pasta de dinţi Powersmile de la Jason (review pe blog, aici); n-am ezitat ca a doua opţiune să fie tampoanele interne NatraCare. Mi-am spus: why not? De ce să nu aleg ceva de care chiar am nevoie? Ştiam că voi urma un tratament care implica şi aplicarea, seară de seară, timp de 12 zile, a unui astfel de absorbant. Gândul că am şansa să ofer corpului meu ceva mai bun, ceva natural care este mult mai uşor şi mai bine tolerat m-a îndemnat să nu ezit. Am luat decizia bună căci am întâlnit un produs care merită recomandat!

Vorba lungă, sărăcia omului! E momentul potrivit să vă spun impresiile mele în legătură cu produsul primit pentru testare! 


Cutia de carton ce conţine cele 20 de tampoane interne a venit sigilată în folie de plastic. Modalitatea în care se eliberează fiecare dintre tampoane din folia de protecţie este cea cunoscută, facilă, practică. 

Sunt fabricate din bumbac organic - bumbac 100%. 
Culoarea pe care o au (diferită de acel alb impecabil cu care suntem obişnuite) se datorează faptului că nu au trecut prin procesul înălbirii cu clor (nu cunoşteam informaţia referitoare la produsul secundar pe care îl generează utilizarea clorului în acest scop - dioxina, substanţă cancerigenă ale cărei efecte asupra organismului le putem deduce!).

Aplicând tampoanele interne şi în afara perioadei menstruaţiei, mă temeam că va exista un disconfort, mă aşteptam să fie incomodă procedura dar m-am înşelat - atâta timp cât îţi cunoşti corpul, totul este ok. Le-am tolerat foarte bine. Sunt lejer de aplicat, oferă protecţie eficientă, nu am întâmpinat dificultăţi de niciun fel.


Faptul că sunt biodegradabile, reprezintă un avantaj în plus. Ne gândim la sănătatea propriului organism şi la a ne oferi ceea ce este mai bun, mai sănătos - în primul rând. Am fi ipocriţi să nu recunoaştem asta! Dar nu are cum să ne lase indiferenţi (atâta timp cât ne considerăm persoane responsabile) faptul că ne protejăm pe noi înşine şi, în acelaşi timp, putem respecta mediul înconjurător.


Puteţi găsi tampoanele interne NatraCare la preţul de 22-24 de lei, pentru 20 de bucăţi; există şi alte variante, le puteţi studia pe site  - aici!

Am reflectat asupra faptului că obişnuim să cumpărăm în mod frecvent produse care vizează îngrijirea pentru frumuseţe şi tinereţe; ei bine, acesta e un produs ce are ca scop îngrijire şi protecţie pentru sănătate. Noi alegem şi e atât de important să facem alegerile optime!

Sper să vă fie utilă această postare şi informaţiile pe care vi le aduce!




Vă îmbrăţişez, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com