25 mai 2014

OOTD: În tendinţe - câmp cu maci

Bună, fetelor! :)

Facebook-ul şi blogosfera "spun" că macii sunt cei ce au substituit trendul fulminant al rapiţei. Pe la mine, pe la Călăraşi, a defilat şi un curcubeu de-a dreptul spectaculos! Adevărul e că floarea delicată, sensibilă şi plină de personalitate a macului decorează câmpul ca un designer în vogă.

Am purtat şi în cursul săptămânii ţinuta pe care vreau să v-o prezint astăzi. La acel moment, m-am gândit că s-ar potrivi într-un decor cu maci. Astăzi a fost îmbrăcată special în acest scop. Nu ştiam când am plecat de acasă ce inspiraţie va aduce cadrul natural ales pentru shooting. "Fotograful" meu a fost în formă de zile mari, merită un premiu. Sunteţi de acord cu mine?! Mai am în folder multe alte fotografii frumoase, dar nu aveam cum să postez aici un album întreg! M-am limitat la jumătate de album! :))

Vă amintiţi pantalonii roz de la Kurtmann,  purtaţi în combinaţiile pe care le-aţi apreciat atât de mult în alte două postări? (aici şi aici) Continuă să fie preferaţii mei, vi-i recomand fără rezerve! I-am asociat cu o bluză-tunică croşetată ce se află în dulapul meu din 2005. E una dintre achiziţiile  făcute cu acel voucher de 500 de euro câştigat la revista CSID! Am completat un talon, l-am pus într-un plic timbrat (aşa era pe-atunci) şi mi-am citit apoi numele în revistă. V-am promis o postare pe tema asta. Vă rog să aveţi voi răbdare cu mine căci timpul nu are! 


Am purtat:
Pantaloni Villa ( aici) şi colier Stradivarius (aici ) via Kurtmann
Bluză Debenhams
Sandale, accesorii random








 Libertate, viaţă, natură...



Pentru voi! Vă iubesc! :)


O mostră-două din Ilda cea cu mimică expresivă! :P 
Deja ştiţi, de la Milionar...

Eu chiar m-am simţit bine şi m-am distrat datorită acestei postări! 
Sper să vă placă! De-abia vă aştept părerile!

Săptămâna ce vine să vă aducă zile frumoase şi tonice precum macii!
Mii de pupici!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thougths to you

Voi înscrie această postare şi la Meloman pentru o zi, pe blogul Iulisei!
Inevitabil, gândul m-a purtat către şugubeaţa Pedeapsa macului 
a marelui Tudor Gheorghe!



 

Blog Template by YummyLolly.com