12 apr. 2014

OOTD: Tu porţi pantaloni coloraţi?

Bună, fetelor!

N-am mai avut timp de scris...Cu toate acestea, voi aţi continuat să mă vizitaţi şi să lăsaţi feedback! Vă mulţumesc mult pentru că îmi arătaţi mereu că îmi sunteţi alături!

Vreau să vă fac o recomandare mai întâi, apoi trec la subiectul anunţat de titlul postării.
Ştiţi că iubesc teatrul. Iubirea asta a crescut în mine proporţional cu trecerea anilor. Se confirmă faptul că experienţele noastre ne sporesc, că vedem şi înţelegem altfel profunzimea lucrurilor şi  a vieţii datorită lor. 

În urmă cu câteva seri - mai precis, miercuri seară, am vizionat o piesă de teatru: Cafeneaua, Teatrul Bulandra. În distribuţie: Horaţiu Mălăele, Emilia Popescu, Dana Dogaru. Dacă nu aţi văzut încă piesa asta, mergeţi la teatru! Vă rog chiar! Mergeţi acum, fără să staţi pe gânduri, îmi veţi mulţumi! Are absolut toate ingredientele unei piese de teatru memorabile! 

Am învăţat să mă cunosc şi nu mă mai sperie maniera tulburătoare în care mi se întâmplă să preiau fie stres, fie energie pozitivă de la ceilalţi. Ei bine, nu voi uita energia fantastică pe care o transmiteau la finalul piesei, în timpul aplauzelor, actorii şi publicul - întreaga sală! Îmi curgeau lacrimi de fericire în timp ce îi priveam cu recunoştinţă, cu respect, cu veneraţie, pe cei ce îşi puseseră sufletul pe scenă, pe cei datorită cărora mă simţeam ca un fulg de uşoară şi, totodată, cu sufletul plin. Pentru seri şi stări sufleteşti atât de intense, aş da orice! 


***


Revenind cu picioarele pe pământ, tocmai din al nouălea cer...

La ultima postare în care vă prezentam o ţinută, vă avertizam :)) că am în plan să vă arăt curând şi pantalonii Villa, de culoare roz. M-au încântat foarte tare, sunt pur şi simplu îndrăgostită de ei! Au fost primiţi la ultima comandă dată la Kurtmann. Îi puteţi găsi aici. Preţul, ceva mai ridicat decât al multor altor produse de pe site, este justificat - au material de calitate, cu ţinută, se aşază extrem de bine; sunt lucraţi cu fineţe, până la cel mai mic detaliu. Fără reproş! Culoarea e superbă. Credeţi-mă, de mult timp nu am mai îndrăgit o pereche de pantaloni în aşa măsură!


Pantaloni coloraţi? Yes, please!!! :)











Aşa de mult îmi doresc ca ziua de sărbătoare de mâine să aibă atâta soare cât a captat în florile sale acest lan de rapiţă! Să fie primăvara lăsată să îşi etaleze desăvârşirea! Noi vom merge la o petrecere, sărbătorim împreună cu o frumoasă Floare... Poate mai pozăm o ţinută, cine ştie?! :)


Până una-alta, aştept să-mi spuneţi dacă vă plac pantalonii mei roz! 
Aveţi ceva de acest gen în garderobă, purtaţi pantaloni coloraţi? 

Dacă vă număraţi printre sărbătoriţii Floriilor, 
vă urez să trăiţi mulţi ani - ani frumoşi asemeni florilor!
Duminică minunată tuturor!

Mulţi pupici, fetelor!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com