14 apr. 2014

OOTD: Aceiaşi pantaloni roz, o altă ţinută...

Hello, girls! :)

Cum aţi petrecut ieri ziua de Florii? Sper că într-un mod plăcut, cu persoane dragi alături, într-o atmosferă frumoasă!

Mă gândeam că poate vă era dor de ai mei pantaloni roz. Glumesc, desigur! :)) Numai că, aşa cum vă spuneam în postarea anterioară, mă simt atât de bine purtându-i încât, fiind invitaţi la o frumoasă Floare (chiar frumoasă, vă rog să mă credeţi!), am renunţat din pricina ploii la ţinuta pe care o pregătisem şi m-am adaptat. Dress code-ul, stabilit de gazdă, permitea. Momentul zilei, prânzul, de asemenea. Locaţia (o cabană, în pădure)... şi ea! 

I-am combinat rapid cu o cămaşă din denim (Doamne, cât mi-am dorit o astfel de cămaşă, sunt atât de bucuroasă că o am - precum copiii când primesc dulciuri sau jucării!); am adăugat un colier din lemn şi os (e major deja, are 18 ani :)) ), o pereche de balerini nude şi o geantă girliiish  - un generos cadou!

Să fie pantalonii Villa de la Kurtmann!
Aceeaşi Mărie... în mod clar, cu altă pălărie. Veţi vedea!


***

Mdaaa...Prima dată, Pantera Roz s-a dus la ZOO! 




 Vă rog, încercaţi să ignoraţi mult prea evidenta conductă de gaz! Romania country, deh!



Ohh, pardon, să nu ne abatem, am încurcat povestea! :))

Îmi arde de glume! A fost doar o scurtă escală, pe drumul spre cabană; am avut eu o viziune...cum că ar arăta bine în poze acele litere! Alex mi-a cântat în strună; niciodată să nu stai în calea unei Pantere Roz fete ce poartă pantaloni coloraţi! :P

Veţi intui că locaţia despre care menţionam e aşezată într-un cadru natural deosebit! Ne-am simţit excelent, am povestit, am râs, am servit bucate delicioase! Am îmbiat şi soarele cu veselia noastră, ne-a onorat cu prezenţa în cele din urmă!

Gata cu vorba, las pozele să vă mai spună câte ceva... fiecăruia ceea ce doreşte 
să audă şi să afle!








Sper că v-au plăcut pozele şi ţinuta! De-abia aştept să vă citesc impresiile!

Săptămâna să aibă zile bune pentru voi, dragele mele! 
Doar şase zile mai sunt până la Paşti! :)

Mulţi, mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com