6 apr. 2014

Notd: Pink de la Primavara! ori Bimbo de la Roz Bombon

Bună, fetelor!

Mi-am zis că am poftă de roz pe unghii! Dintre toate ojele din dotare - având această nuanţă, de cele mai multe ori mă îndrept către una de la NYX - Bimbo! Zis şi făcut...

Foarte încântată de rezultat! Ca prima dată... Deşi oja asta se află în cutia mea de foarte mult timp, încă reuşeşte să mă mai surprindă şi să mă înveselească instantaneu prin frumuseţea ei!

E atât de frumoasă încât merită să fie văzută, le-o arăt şi fetelor!
Phiii, nu ştiam ce mă aşteaptă! E frumoasă dar teribil de fiţoasă, se lasă greu cucerită de camera foto... Două aparate diferite am folosit, am ieşit la lumină naturală (în curte), am mers în living, în hol, la diverse tipuri de lumină artificială...nimic! Dacă nu-mi ieşea o prăjitură nu m-aş fi supărat mai tare! Până când, vrând musai să o păcălesc, am dus-o la faianţa verde din baie! Ce nu face o bloggeriţă de beauty pentru a prezenta o ojă! :))) I did it! Am prins-o! :P S-a distrat Alex pe seama mea, nevoie mare! Avea şi de ce! 

Ca să vedeţi filmul întreg al tărăşeniei, vă arăt pozele, în ordinea cronologică a desfăşurării evenimentelor, pozele în care nu reuşeam să surprind nuanţa reală; apoi, finalizăm apoteotic cu marea de roz precum florile de piersic! :D


Primele încercări! Frumoasă nuanţă, dar nu reflectă realitatea! :P

Insist cu aceşti cerceluşi pentru că ei au o nuanţă foarte apropiată de cea reală a ojei! 

Nici gând, m-am îndepărtat de adevăr! :))

Aha, ahaa, paaarrcă venim de-acasă...

Evriiikaaaa!!!

Asta-i ceea ce îmi doream să se vadă! Uraaaa! :D

Împricinata! Mmrrrrr...

Treacă de la mine, mi-e dragă...o aplaud! :)
Vouă vă place, a meritat efortul?

Fetelor, provocare: spuneţi-mi o ojă roz preferată!
Dacă nu există aşa ceva (iau în calcul), spuneţi-mi ce purtaţi acum pe unghii!

Pupicei, dragelor!
Vă aştept cu nerăbdare impresiile...
Primăvara să aibă zile frumoase şi mult roz pentru voi! :)

Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com