5 mar. 2014

Cu gândul la blogging, la shopping, la noutăţi, la...roz!

Bună, dragele mele!

Ia spuneţi-mi, cum v-a fost în ultimele zile, aţi primit flori şi mărţişoare, v-aţi simţit răsfăţate şi iubite? Dacă a fost aşa, mă bucur, pentru că meritaţi asta! Dacă nu (îmi muşc limba!), trebuie remediat acest aspect! 

La mine a fost chiar frumos şi inedit (din mai multe puncte de vedere!); am tolba plină cu poveşti dar, după cum aţi observat, sunt nevoită să fiu scumpă la vedere; mă aflu cam pe la jumătatea şturlubaticei perioade în care sarcinile profesionale mă copleşesc în asemenea măsură încât  rezultatul e unul prea puţin favorabil pentru toate celelalte aspecte ale vieţii mele! Dar...se spune că ne face mai puternici ceea ce nu ne omoară! De răbdare e nevoie, va fi bine, va fi timp, va fi mai puţin stres, va fi mai...roz! :)

Cum nu îmi permit să mă întind la vorbă, cum nu e posibil să acord mai mult timp blogului în această perioadă (credeţi-mă, ştiu ce spun!), mi-am zis că pot interacţiona cu voi (dorul, deh!) spunându-vă despre ce mi-aş dori să scriu, ce noutăţi am, ce produse testez în această perioadă!

Cu alte cuvinte, să vorbim pe scurt despre ceea ce aş vrea să vorbim pe-ndelete! :))

*Am în minte nişte ţinute pe care aş vrea să le prezint; piesele vestimentare care mă inspiră fac parte din ultima comandă Kurtmann

- o jachetă din denim, Bershka (mă tem că nu se mai află pe stoc) - aţi zărit-o într-o fotografie din această postare; acel şal a fost vedeta acelui ootd, merită şi jacheta această postură!



Am o rochie dintr-o pânză albă, brodată, le văd arătând tare bine împreună, dar trebuie să vină temperaturi prielnice...

- bluză Bershka, cu dungi orizontale alb-negru (o puteţi găsi aici); mi-e tare dragă! Am un feeling că Lucia mi-a inspirat alegerea! Unele dintre voi aţi văzut pe Fb această poză (toţi din şcoală au îmbrăcat ceva roşu, de Valentine's Day) - port bluza despre care vă spuneam şi jeanşii roşii luaţi tot de pe Kurtmann:


- un pulover finuţ, Stradivarius, (îl găsiţi aici); are o nuanţă extraordinară (un galben-verzui pastelat) - toată primăvară e adunată în ea! Şi pentru că am o slăbiciune pentru coliere, m-am jucat puţin! Vouă care variantă vă place mai mult? 



De-abia aştept să vi le pot arăta pe toate în cadrul unor ţinute! Am în minte nişte combinaţii care-mi surâd! Păi n-au cum să nu vină zilele mai bune, zile când nu te simţi stresat şi "la înghesuială"! E nevoie de răbdare, de încă un hei-rup (două-trei, nouă...), de a mă mobiliza pentru a răsturna munţii când simt nevoia exact de contrariu!

*V-am "prevenit" că vă spun şi ce produse am primit pentru testare?! 
De la Moraz, un şampon, un balsam pentru păr şi un ulei pentru  unghii! Vă spun sincer, cu plăcere le folosesc! Dar nu mă grăbesc, vreau să vă spun impresiile mele când sunt edificată complet!



*Apoi, am aplicat la OrganicBaby care are un program special de afiliere pentru bloggeri (de la Stella/Modnitza am aflat - thank you, lady!) - puteţi intra să citiţi informaţiile necesare! Mi-am ales pentru testare o pastă de dinţi Jason şi absorbante interne NatraCare! Pasta de dinţi merită laudele care i se aduc (pot afirma asta deja), în privinţa absorbantelor am nevoie de timp pentru a-mi forma o părere!



*Câte happy moments aşteaptă în draft să vă fie împărtăşite!!!
*Multe  "goliciuni"  stau în cutiuţa lor pentru a-mi demonstra că banii n-au fost aruncaţi pe fereastră!
*Preferatele lunii februarie vor fi cumulate cu cele ale lunii martie - sper ca, până atunci, să se liniştească tumultul!

*Norocoasa de mine a câştigat un fabulos ondulator Remington pe blogul Stellei; neapărat vă voi arăta ce poate să facă! Tot datorită Stellei am descoperit un BB Cream Marionnaud care mi-a ajutat tenul să poarte ceva mai uşor în multe dintre zilele ultimei luni a iernii! Puteţi citi review-ul scris de Stella - aici! Da, doamna aceasta extraordinară a fost Omul lunii februarie pentru mine; indiferent de timp, de sezon, de lună, ştiţi şi voi că este o persoană deosebită, cu suflet maaare-mare!

Ar mai fi multe de zis dar, precum vulpea care n-ajunge la struguri şi spune că-s acri, îmi voi imagina că-mi mai păstrez aşi în mânecă!:))

În cazul în care nu ne întâlnim curând, vreau să-mi daţi asigurări că sâmbătă, 
pe 8 Martie, de ziua noastră, veţi adăuga stropi de magie formulei personale pentru a arăta senzaţional şi că vă veţi distra de minune!

Vom povesti despre asta, OK? 
Faceţi o poză cu voi... dressed to kill! :) Sigur că vreau să o văd!

Pupiiiiici... cu dor!
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. Nu uitaţi, 7 martie e ultima zi în care vă puteţi înscrie la concursul activ pe blog (click AICI)! Refuz să cred că nu vă place acel splendid colier cu fluturi! Mărturisesc că mă aşteptam la un număr mult mai are de înscrieri!

* Această postare este programată! *


 

Blog Template by YummyLolly.com