8 feb. 2014

Grey can be fun (2)

Hello, ladies! :)

Cine îşi mai aminteşte de partea întâi a acestei postări? Dacă răspunsul e negativ, vă dau nişte indicii: ied, ţopăieli, energie! Nici acum nu vă sună cunoscut? Hmm, biine, încă un indiciu: pulover asimetric Zara de la Kurtmann! Ehh, dacă nu vă amintiţi, înseamnă că n-aţi văzut postarea (click aici)...

Vă spuneam atunci că am eu o "viziune" şi că aş găsi o combinaţie vestimentară în care puloverul acesta (de care chiar am abuzat de când e în garderoba mea!!!) merge asociat unei fuste; vă mărturisesc că mă gândeam la una creion, de culoare roşie. Cum azi m-am trezit cu alte idei, iată că îi asociez un alt tip de fustă care, deşi în trend acum, pentru mine e de-a dreptul vintage (a purtat-o mama, în tinereţea sa, în urmă cu circa 30 de ani); stofa sa este de o calitate ireproşabilă, nu se văd anii de vechime, nu se şifonează!

Cu mai puţine cuvinte de-acum căci am numeroase fotografii (la care Racul din mine n-a putut renunţa); pe unele dintre acestea le-am grupat pe categorii! Sper să vă placă!

Portrete







Categoria: Knock, knock! Sunteţi acasă??? Bună ziiuuuaaa!!! :)

Categoria: Ceva gimnastică şi puţin balet nu strică nimănui...



Categoria: Ne hlizim şi ne prostim un pic prea mult?!

Categoria: Yeti şi copilul nostru :))

Categoria: Pădurea sub liniştea unui asfinţit


Dacă aveţi posibilitatea, daţi o fugă până la pădure! E misterioasă şi, în acelaşi timp, primitoare. Vă va dărui linişte, aer curat, privelişti surprinzătoare, relaxare, momente de introspecţie...

În legătură cu puloverul meu şi cu întreaga ţinută, vă aştept cu drag impresiile, părerile, sugestiile, criticile constructive!

Vă doresc weekend minunat!
Mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com