29 ian. 2014

Ce-ar purta Crăiasa Zăpezii pe unghii...

Hello, hello! :)

Fetelor, nu-mi vine a crede cât timp a trecut de la ultima postare în care v-am prezentat o manichiură! Ştiu că e vorba despre o perioadă îndelungată dar, sinceră să fiu, nu-mi amintesc cu exactitate când a fost acea "ultimă dată"... În acest interval, unghiile mele fie şi-au luat relaş, fie n-au purtat nimic spectaculos, fie nu mi-am găsit timp/ dispoziţie/ lumină să le pozez.

Dar vă prezint acum o ojă ce a devenit vedetă în cutia cu sticluţe colorate datorită statutului de prima mea ojă texturată. Mi-a picat cu tronc de cum am văzut-o; drept urmare, am purtat-o şi de Crăciun! M-am gândit că e o ojă cu care şi Crăiasa Zăpezii (vă amintiţi basmul lui Andersen?!) şi-ar picta unghiile; ar purta-o cu mândrie, datorită  efectului glamour şi nuanţei de albastru îngheţat - cu reflexe violacee...Poate tocmai aceste asocieri pe care le-am făcut m-au determinat să aştept prima zăpadă ca moment ideal pentru această manichiură:



Probabil vă întrebaţi despre ce lac de unghii este vorba. Mmm, vă dau un indiciu: gândiţi-vă puţin cum arată zăpada sub razele lunii...

006 Moon Walking de la Rimmel, gama Space Dust 


Pensula este lată, oja se aplică rapid şi eficient; acoperirea este foarte bună, poţi aplica un singur strat dar, pentru un efect mai intens, e indicat să aplici două straturi; se usucă repede, rezistă zile bune  pe unghii; eu am aplicat o bază de la Farmec şi, la momentul curăţării unghiilor, nu am întâmpinat mari dificultăţi; îndepărtarea lacului a fost chiar floare la ureche spre deosebire de bătaia de cap pe care mi-a dat-o Time for Romance de la essence (aici)!

Nu închei postarea fără a-i mulţumi pentru această spectaculoasă ojă unei minunate prietene: Alina Anghel! :) Tot de la ea mai am o texturată într-o nuanţă solară; dar, sssttt, o păstrez ca as în mânecă, nu spuneţi nimănui! 

Fie că a fost sau nu a fost pe placul vostru manichiura de azi,  vă aştept impresiile!
Ce spuneţi de sclipitoarea Moon Walking? Pe voi...la ce vă trimite cu gândul?:)


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com