28 dec. 2013

Bucuriile Crăciunului şi darurile Moşului!

Bună, fetelor! :)

Recunosc, m-am lăsat pe tânjală în ultimele zile, am procedat după cum am simţit şi sunt sigură că mă înţelegeţi! Am petrecut mult timp alături de  familie, părinţi, prieteni...Cred că postarea aceasta nu s-ar fi înfiripat curând (sau deloc!) dacă nu mi-ar fi plăcut ceea ce am citit la unele dintre fetele dragi din blogosferă; mi-am spus iarăşi: why not?! :)

Pentru mine, au existat trei momente decisive care mi-au adus aproape spiritul acestei magice sărbători a Crăciunului;  fireşte, momentele acestea au implicat şi oameni! Pentru existenţa acestor oameni, îi sunt recunoscătoare celui de sus şi vieţii şi, pentru a n-a oară, mă declar o norocoasă! Să vă spun câte ceva despre fiecare în parte:

Primul moment a fost creat cu bagheta de magician a Cristinei, cu acel splendid glob de sticlă (pe care l-aţi văzut aici)! Mulţumesc Moşului de la Handmade Sister ! :)

Cel de-al doilea, a fost spectacolul de Crăciun organizat de şcoala în care sunt învăţătoare! Pentru mine, fără abatere, aceste evenimente sunt copleşitoare; încerc o gamă variată de emoţii, trăiesc cu tot sufletul alături de fiecare copil, părinte, coleg, clasă, trăiesc cu intensitate fiecare moment, rugându-mă să fie unul reuşit, ţinând pumnii strânşi; gama de emoţii  pozitive pe care le încerc este vastă, îmi vine să plâng de fericire şi bucurie, să râd, să ţopăi, să aplaud, să strig - toate acestea pe rând sau în acelaşi timp; pe scurt, e o participare afectiv-emoţională totală!

Vă amintiţi postarea în care vă ceream părerea referitor la ţinuta pe care o voi purta la acest eveniment? V-am promis fotografii; ei bine, nici mie nu-mi vine să cred (unele dintre voi ştiţi deja asta) că am o singură fotografie; aşa a fost conjunctura; nici măcar nu ştiam că sunt pozată :)), făceam o ultimă repetiţie a aşezării copiilor în spaţiul scenei. Ăsta să fie baiul! Nu ar fi fost aceasta o fotografie pe care să v-o prezint, dar am promis şi... n-am de unde-alege! :)) Soţul meu mă tachinează spunând că sunt ca un agent de circulaţie în intersecţie!:P 



Spuneţi voi dacă nu-s frumoşi toţi cei unsprezece copii ai mei?!


Diuca mea şi fraţii brăduţi în acţiune!

Al treilea moment e legat de cumpărarea şi decorarea bradului de Crăciun! El a fost pregătit să primească sub ramurile sale o mulţime de cadouri:

Fete minunate, din  comunitatea aceasta a blogurilor de beauty, s-au gândit la mine şi, cu căldură, generozitate şi inimă curată,  au fost spiriduşii Moşului:

Alina Anghel! M-am simţit onorată să primesc acest premiu special acordat cu toată inima, alături de gânduri  şi consideraţii atât de frumoase! Mulţumesc, draga mea! Dia îţi mulţumeşte şi ea şi te pupăceşte! :)

Simona! Ea a fost spiriduş "sub acoperire", mi-a făcut o surpriză extraordinară; ştie cât de bucuroasă m-a făcut şi îi mulţumesc încă o dată!

Maria, alt spiriduş al Moşului! Spiriduş declarat!:) Gestul ei m-a luat prin surprindere în totalitate, e reprezentativ pentru spiritul Crăciunului! Mulţumesc din suflet! 


Ei biiineee, aceste frumoase daruri au chemat şi altele; vă voi arăta o parte dintre ele:


Un superb colier handmade


O carte pe care o citesc deja, carte ce m-a trimis cu gândul la postarea mea de suflet!

Că veni vorba despre suflet, darurile de mai sus au fost însoţite de o scrisoare din partea Moşului!  Parole d'honneur, Moşule, m-ai dat gata! Sper să nu te supere decizia de a o face publică, dar e prea frumoasă scrisoarea ta pentru a nu fi împărtăşită!




Setul acesta pare a fi dăruit de însăşi Zâna Zăpezii! Voi aranja frumos bijuterii în el, nu cred că mă îndur să aşez produse cosmetice!


O pereche de cerceluşi şi un pandantiv!

Asta nu-i tot! "Moşul" meu, înnebunit de toate mesajele mele explicite :)), mi-a dăruit  cu generozitate lenjerie intimă (să-mi ajungă); deşi mi-a plăcut să citesc şi să văd pe alte bloguri achiziţii de acest fel, constat (cu oarecare surpriză) că aceasta este o limită de confort pe care nu o pot depăşi; doresc ca ceea ce port pe sub haine să fie văzut de foarte puţini ochi :)); dar, ca să vedeţi că nu-s fată rea, vă dau nişte indicii de culoare: violet, roşu, un gri argintiu şi negru! 

Se cunoaşte că mi-era dor de interacţiunea cu voi, mă întiiiind la vorbă cât o zi de post! 
Doar atât vă mai spun: am petrecut zilele Crăciunului cu familia - părinţii mei şi ai lui Alex, unchiul şi mătuşa! De Sf. Ştefan, am ieşit cu prietenii  la o limonadă (că mâncare nu dorea nimeni să mai vadă)! Vă las cu câteva fotografii care vă vorbesc despre toate acestea!

Ajun de Crăciun...Colindătorii mei dragi!


Zâmbet larg de  fetiţă fericită...


Cei trei veseli năpârstoci, gata de plecare!

 Ce plecare?! Să vină tataie să vadă bradul!!! :)

M-aş bucura să citesc în comentariile voastre despre felul în care v-aţi petrecut voi Crăciunul, despre bucuriile acestor sărbători, despre cât de darnic a fost Moşu' cu voi!

Vă îmbrăţişez şi vă mulţumesc pentru faptul că îmi sunteţi alături!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Nu uitaţi de concursul care este activ pe blog (AICI), puteţi câştiga un voucher oferit de Kurtmann! Dacă nu v-aţi înscris încă... go for it! :)

 

Blog Template by YummyLolly.com