17 oct. 2013

OOTD: Short pants...return to innocence!

Bună, fetelor!:)

Vă anunţam în postarea anterioară  că revin cu o altă idee de ţinută la care merge purtată acea jachetă pe care v-am prezentat-o! E o combinaţie lejeră, în care m-am simţit foarte bine! Dragul meu drag mi-a făcut un compliment spontan care a sunat haios, dar eu am ştiut ce vrea să transmită prin: Eşti foarte plăcută ochiului!... :)) Fireşte că numai în anumite împrejurări pot purta această ţinută, dar chiar îmi dă  tonus şi o stare de relaxare! Mă face să mă simt copilă!:D

Jachetei Leftiespe care o cunoaşteţi deja, i-am alăturat gentuţa Stradivarius (la postarea preview, multe dintre voi mi-aţi spus că vă place; din păcate, nu se mai află acum pe stoc); ambele sunt comandate pe site-ul Kurtmann; în completare, o pereche de pantaloni scurţi (au fost de o lungime nedefinită, până în zona genunchilor; arătam cu ei precum băieţii şcolari din vechime :P aşa că i-am scurtat; nu vin chiar cum aş visa, însă sunt confortabili)...

Mi-am declarat inhibiţiile în ceea ce priveşte pozatul în public pentru ootd-uri,  astfel că o ieşire până la un supermarket din afara oraşului a fost un bun prilej pentru a face fotografiile fără spectatori! Visez şi eu la poze cu frunzele toamnei, să vedem dacă va fi să fie!

Apropos, voi simţiţi în acelaşi fel sau nu aveţi un astfel de disconfort când vă aflaţi în ipostaza despre care vorbeam?

Nu vă mai duc cu vorba şi vă arăt fotografiile!:) Sper să vă placă!









La final, vă arăt şi o idee de accesorizare la care am renunţat deoarece e o variantă de animal print ce diferă cromatic de cea a gentuţei şi, fireşte, ar fi fost ca nuca în perete! Numai că mi-a plăcut  felul în care ar fi completat ţinuta şi modul în care se armoniza cu manichiura mea! 



Aştept părerile voastre sincere...
Ce v-a plăcut, ce nu v-a plăcut ? O altă viziune asupra ţinutei e binevenită!:)

Mulţi pupici!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Apropos de titlu, vă amintiţi melodia asta? :) Mie îmi trezeşte frumoase amintiri ale unei perioade când nu conştientizam că nu am griji! 



 

Blog Template by YummyLolly.com