13 sept. 2013

Preferatele lunii august :)

Bună, fetelor!

Zâmbetul din titlu arată o oarecare stânjeneală căci m-am "trezit" şi eu la mijlocul lunii să povestesc despre favoritele lunii anterioare. Pe de altă parte, îmi dă curaj constatarea că există precedent în blogosferă :).

Deoarece luna august a fost una aparte pentru mine (probabil cea mai "interesantă" lună august din viaţa mea), specificul ei a adus schimbări care s-au reflectat şi în ceea ce priveşte produsele cosmetice şi/sau de îngrijire folosite; sunt foarte puţin numeroase preferatele mele;  m-am străduit să fiu obiectivă când le-am selectat din dorinţa de a vă prezenta cele doar câteva produse ce nu au apărut în postările similare din lunile precedente; apar şi "prieteni mai vechi", dar numai aceia cu care am "interacţionat"  frecvent!

Să vorbim, ca între fete, despre favoritele  ultimei luni de vară!:)

Despre cosmeticalele folosite v-am vorbit si aici; am triat şi doar cele din fotografie şi-au câştigat loc pentru postare, numai ele fiind folosite cu regularitate:


- Fondul de ten Soft Touch Mousse de la essence - pentru că se întinde uşor şi e buildable; e diferit de tipul de fdt pe care eu il agreez (în general vorbind!) dar mi-a fost util  în această perioadă;
- High Beam-ul de la Benefit - îl aplic în zona cearcănelor pentru a le estompa cu lumina lui sidefie; se află printre produsele pe care le doresc a fi permanent în trusa mea; pentru mine e Holy Grail!
- Pensulele Eco Tools de pe iHerb (pentru concelear şi pentru aplicarea pudrei) - le iubesc din ce în ce mai mult, nu pot să cred că le-am lăsat neatinse vreme bună după achiziţionarea lor; am aplicat concelear-ul NYX - In a Jar (şi el se află printre produsele pe care le doresc instalate permanent în trusa mea, vi l-am prezentat deja într-o altă postare) şi pudra Stay Matte de la Rimmel (nu m-a impresionat în mod deosebit, e ok; eu oricum nu sunt fan pudră).
- Şerveţelele matifiante de la Elf  - sunt la al doilea pachet şi îşi fac treaba astfel că nu sunt curioasă să încerc altele.

La capitolul îngrijire  avem 3 invitaţi!


- Gelul de duş Enliven Luxury Refreshing Bath & Shower Gel - l-am câştigat la concursul cu produse ale acestei mărci, organizat pe blogul Alinei lui Brumărel; are acest gel de duş darul de a se plia oricărei stări de spirit datorită aromei sale; te transportă la munte, te face să-ţi imaginezi cu uşurinţă că te relaxezi pe o căpiţă de fân parfumat; are note de prospeţime, de flori de munte; bonus: aroma minunată se menţine pe piele; l-am folosit cu reală plăcere!
- Antiperspirantul roll-on Bourjois - sunt la cel de-al doilea, l-am recumpărat şi sunt mulţumită de felul în care mă protejează (spre deosebire de alte deodorante ale aceluiaşi brand).
- Parfumurile Refan - nu tolerez parfumurile originale pe timp de vară; am folosit cu drag codurile 197 (Lacoste pour femme), 154 (Very Irresistible - Givenchy); cu 20 de lei pentru 50 ml îşi fac treaba cu vârf şi îndesat, sunt mai mult decât mulţumită de ele de muuult timp!



 - Oja Flormar Matte (M01) a fost perfect compatibilă cu starea mea de "muţenie" :));   prea rar am dorit alte culori pe unghii!



- Cartea din fotografie,  pe care o recomand tuturor (fie că au copii, fie că  nu au încă şi , mai ales , acelora care au copii mici),  mi-a ţinut companie în multe momente! Ştiţi că îmi place John Gray, v-am povestit despre influenţa pozitivă pe care a avut-o asupra căsniciei mele cartea "Bărbaţii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus".

De suflet, de iubire...


- Fotografiile de mai sus îmi sunt oricum foarte dragi dar valoarea lor sentimentală a dobândit o altă dimensiune datorită faptului că m-au însoţit peste tot în "misiunea" ce m-a ţinut departe de ai mei iubiţi! :)

În mod sigur, pentru luna septembrie va fi mai "bogată" această postare! Deja se întrevăd posibilele candidate!:)

Sunt curioasă,  care au fost produsele pe care voi le-aţi îndrăgit în ultima lună a verii,  cele pe care le-aţi folosit frecvent?

Aştept cu drag şi cu nerăbdare comentariile voastre; ele îmi sunt motivaţia principală pentru a scrie aici şi nu voi obosi să vă mulţumesc pentru faptul că îmi sunteţi şi vă simt alături! 

Vă îmbrăţişez!:)
Weekend fain şi relaxant vă doresc!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts







 

Blog Template by YummyLolly.com