24 sept. 2013

OOTD: Vânt de toamnă cu adieri roşiatice

Hello, ladies!:)

Având în vedere frecvenţa cu care vă prezint OOTD-uri în ultimul timp, se pare că se impune o precizare: Lavender Thoughts nu va deveni un blog de fashion!:)) Nu are cum să se întâmple asta! Motivele... le cunoaşteţi deja, le-am expus de mai multe ori!  Dacă mi-ar fi spus cineva, în urmă cu circa un an, că voi posta cu nonşalanţă diverse  ţinute pe blog, i-aş fi spus că glumeşte sau că nu mă cunoaşte. 

Spre surprinderea mea, în această perioadă aglomerată (da, da, nu-i o noutate că mă simt la mare înghesuială cu timpul), acesta este genul de postare care îmi pare "la-ndemână", care îmi dă o stare de confort în timp ce o scriu, care nu mă solicită prea mult. :P

Sâmbăta trecută n-a fost deloc distractivă sau relaxantă - ne-am plictisit răscolind munţii de rufărie din casă (haine de vară, haine de iarnă & co.).  Totul domestic! Dar duminică  am ieşit din casă,  invitaţi fiind la masă, la părinţi; acolo am purtat o ţinută cu care am vrut să îi ţin Diei isonul (vă voi lăsa să aruncaţi o privire la timpul potrivit); după servirea prânzului, condimentat  cu râsete copioase (au părinţii mei nişte prieteni de familie foarte amuzanţi, cu istorioare mii şi mii),  dorind să petrecem timp doar al nostru, am ieşit la o plimbărică; bineînţeles că am învăţat să speculez momentele când ar fi rost şi de pozat, aşadar am convins bărbat-fotograf care ,  între noi fie vorba, şi-ar fi dorit orice altceva!:))

Las vorba lungă - e cunoscut faptul că-i sărăcia omului!:) Sper să vă placă ţinuta mea! 
Am purtat:
- un colier handmade pe care îl preţuiesc foarte mult!!!
- pantaloni House of Art (i-aţi mai văzut purtaţi AICI, într-o altă combinaţie)
- cămăşuţă vintage
- pantofi Rieker (antistres)

De-acum, să vorbească fotografiile!
*** E bine de ştiut că, din zecile de fotografii, n-am găsit una în care coama mea leonină să nu se răzvrătească, să nu stea exact în direcţia opusă celei fireşti, fraternizând cu vântul - acesta din urmă a fost stârnit  fix în ciuda unui chef "nebun" pe care fotograful meu îl avea pentru astfel de activităţi palpitante! :P


De-abia aştept să aflu părerile voastre despre iubitul meu colier handmade şi despre ţinuta la care l-am purtat! Fiecare comentariu pe care mi-l scrieţi e un motiv de bucurie pentru mine, e motivaţia care mă determină să revin aici! Vă mulţumesc, fete dragi!

Aveţi grijă de voi!
Vă îmbrăţişez!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



P.S. Nu uitaţi de înscrierea la mega-concurs !






 

Blog Template by YummyLolly.com