27 sept. 2013

OOTD (preview+update) : O seară burgundy, la teatru...

Hello, ladies!

E început de weekend şi, exact cum vă anunţam din titlul postării, vă invit la teatru! Se joacă Ivanov de Cehov, Teatrul Bulandra...La rândul meu, am primit invitaţia din partea unei prietene!

Voi purta un top pe care l-am primit chiar azi în urma unei comenzi Kurtmann.ro; are un preţ imbatabil, este dintr-o catifea elastică ce se aşază foarte frumos, are o splendidă nuanţă burgundy; m-am îndrăgostit de el la prima vedere; l-am îmbrăcat şi decizia spontană a fost că nu suportă amânare, mă va face să mă simt frumoasă şi elegantă chiar în această seară! 

M-a inspirat şi am alcătuit ţinuta în doi timpi şi trei mişcări (eu care... nu fac astfel de "greşeli")!

Top Stradivarius via Kurtmann
Ceas argint Prema
Restul pieselor: no name



Seară frumoasă şi relaxantă vă doresc!
Revin cu impresii şi, sper, cu o poză purtând această ţinută!:)

Pupicei!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
  
P.S. Doar 3 zile mai aveţi posibilitatea de a vă  înscrie la   acest concurs!!!


UPDATE:

Dragele mele, cum îmi place ca vorba să fie vorbă, am revenit!

Piesa de teatru vizionată a avut multă profunzime; jos pălăria în faţa jocului actoricesc; am încercat o gamă largă de emoţii de-a lungul celor 3 ore de spectacol! Vă recomand călduros să mergeţi la teatru!

Având în vedere că am sosit destul de târziu acasă, am prins doar câteva cadre pe care vi le prezint; mi-aş fi dorit să poată fi mai frumoase fotografiile; mă voi revanşa, am deja în minte alte variante de ţinute la care voi purta acest top cu peplum - e versatil; am o fustă conică cu care arată foarte bine; îl văd arătând fain şi în combinaţie cu nişte jeanşi skinny!


Foto din categoria cu şi/sau fără cap!:))




Vă pupăcesc!
Sper să aveţi weekend minunat!





 

Blog Template by YummyLolly.com