26 sept. 2013

Două anunţuri şi-o simplă dorinţă...:)

Bună, fetelor!

Am văzut aseară un reminder (AICI) scris de Simona - Vintage Look! Este vorba despre două concursuri pe care fata aceasta minunată le organizează pe blogul ei! Vă invit şi eu, cu drag,  să vă înscrieţi!


Vă amintiţi de această postare în care vă povesteam despre faptul că 10 bloggeriţe au pus la cale un proiect inimos, un concurs inedit, dorind să vă ofere împreună 11 premii frumoase (unul dintre ele putând fi considerat de-a dreptul uriaş)? Vă puteţi înscrie până pe 30 septembrie, pe blogul Alinei lui Brumărel - AICI!



Dragelor, azi e joi! Încă un hei-rup şi soseşte weekend-ul...Mi-aş dori să ajung împreună cu ai mei într-o pădurice, să-mi plimb picioarele prin frunzele uscate, să ascult doar foşnetul lor, să las oboseală, griji, stres să se risipească acolo şi să nu ştie nimeni de ele! Poate că voi pune în aplicare ideea asta, chiar m-ar relaxa! 

Pe scurt, în imagini, la asta visez:

 Imaginile sunt surprinse în urmă cu un an, într-o duminică frumoasă de început de noiembrie!

Voi ce visaţi să faceţi în weekend?

Zile bune, uşoare şi frumoase să aveţi!
Pupici!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com