20 aug. 2013

Meloman pentru o zi (21)

Cum să-ţi explic ce este muzica, dacă nu-ţi este de-ajuns că o auzi, dacă nu eşti pregătit să te laşi copleşit de ea?
(Antoine de Saint-Exupery)





Bună dimineaţa!:)

Muzica pe care o cântă Jason Mraz  îmi pare foarte plăcută, lejeră, relaxantă. Prima piesă cu care îmi amintesc că l-am ascultat este cea interpretată  în duet cu Colbie Caillat, Lucky. Cântecul pe care vi-l propun astăzi are un titlu inspiraţional, e interpretat live şi mă determină să-l fredonez de fiecare dată când îl ascult, îmi dă o stare de bine... Sper să aibă acelaşi efect şi asupra voastră!:)



O provocare pentru cei care nu au blog sau, chiar dacă au, nu obişnuiesc să se  înscrie la rubrica lui SoriN:
Tu ce ai fi ales astăzi pentru rubrica Meloman pentru o zi? 

Dacă ai ales deja o melodie pentru înscriere, voi şti de la  SoriN şi te voi o vizita pentru a asculta opţiunea ta...

O zi de marţi cu toate ceasurile bune (fie că sunteţi sau nu superstiţioşi)!:)
Pupici!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you 

P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare...Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!




Recomandare pentru bloggeri Dacă doreşti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ţi-ai amintit şi vrei să o împărtăşeşti cu noi şi înscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com