1 iul. 2013

To bloggers: I'm Lavender Thoughts :)



Buna, fete dragi!

Racoaica din mine e intotdeauna bulversata atunci cand se petrec schimbari. Iar Bloglovin reprezinta o schimbare!  Cum sunt si antitalent in privinta calculatoarelor, ma simt acum, proaspat sosita de la munte, pe nisipuri miscatoare! Am nevoie de sfaturile si indrumarile voastre...

In primul rand, sa ma prezint!:)) In Bloglovin, blogul Lavender Thoughts apare ca fiind Cosmetice si opinii; pe unele dintre voi, care stiti blogul de mult timp - de cand a fost creat de Anda, nu va surprinde asta; ati observat ca in unele blogroll-uri apare cu denumirea Cosmetice la control sau Endre's reviews.

Daca nu sunteti la fel de derutate precum "Ratacirea in persoana" (subsemnata), puteti verifica daca actiunea  mea de urmarire prin Bloglovin este indeplinita cu succes! As avea nevoie sa-mi confirmati!:)

Apoi, daca poate cineva sa-mi explice (asa, ca pentru stupid people!) cum aduc eu pe blog My Bloglovin Button (afurisit buton, mi-a stricat toata ziua!), cu una dintre acele "iconite" (le-am vazut, le stiu, am circulat prin zona insa, invariabil, imi prind urechile si nu actionez caci ma tem sa nu fac stricaciuni)...ii acord un premiu pentru rabdare, bunavointa si umanitate!:)

Intuiti ca aceasta a fost o postare scrisa la disperare! Si nu, nu mi-e rusine sa recunosc atunci cand nu stiu! E rusine sa spui ca stii cand nu stii! Altfel, nu! Nu mi-e rusine nici sa cer ajutorul atunci cand vad ca problema ma depaseste! E mai mare rusinea de a ramane in ignoranta!:P Poate ca ma veti certa  sau veti rade pe seama mea pentru faptul ca nu caut, in mod autodidact...ba am cautat, dar v-am spus ce temeri ma incearca!

Ma straduiesc sa depasesc curand aceasta pasa de om ametit, speriat, ratacit (ati experimentat acest feeling vreodata-n viata?), sa diger - dupa cele doar cateva zile petrecute la munte - aspectul pe care-l are orasul meu din Baragan si sa va povestesc despre zilele de vacanta, sa va arat fotografii multe, sa-mi dau restanta unui review promis, sa scriu o postare tardiva despre preferatele lui Ciresar...


Intre timp, voi nu uitati sa va inscrieti la acest proaspat giveaway, care as vrea sa aiba cat mai multe norocoase castigatoare! Ma indoiesc ca nu va plac hainele! Exista vreo fata careia sa nu-i placa?! No way!:))

Fetelor, nu-i asa ca-mi iertati dispozitia mai putin placuta, toanele si plansetul?  Cu totii avem si de-astea, suntem oameni, face parte din firescul vietii (cu bune, cu mai putin bune)!:)

Va imbratisez si va multumesc din toata inima pentru faptul ca-mi sunteti aproape!
Pupicei!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com