5 iul. 2013

Summer birthday wishlist

Buna, fete dragi!

V-am mai spus ca sunt o veritabila fata-Rac. Se apropie cu pasi repezi ziua mea! Corect, va trebui  sa fac cinste...Toate la timpul lor! :P

Aniversarea e si prilej de dorinte, de exprimare a acestora...asa ca intocmesc  azi o lista! Si va voi cere si voua parerea; o Racoaica are intotdeauna nevoie de confirmari, are nevoie de un sfat prietenesc si de-o vorba buna, are nevoie sa fie...rasfatata! :)) Ma cunoasteti deja, stiti cum arat, ati cam intuit cum simt si cum gandesc, cum ma comport si chiar m-as bucura sa aflu impresiile voastre in legatura cu ceea ce am selectat!

Da, vreau sa-mi fac si singura un cadou! Eu, pentru mine!:) Pentru ca oferta din orasul in care locuiesc este destul de restransa, am bantuit pe site-uri; va suna cunoscut, sunt sigura de asta! In calatoria mea online, avand ca obiectiv clar alcatuirea unui wishlist,  m-am oprit pe site-ul DY Fashion... Am avut de unde sa aleg - au o oferta variata de rochii, grupate pe diverse categorii (de zi, de ocazie, de vara, office, pentru club etc), costume de baie, topuri, diverse alte tipuri de articole vestimentare si chiar accesorii!

Si-acum, sa va arat ce mi-a facut mie cu ochiul in mod special si  ce adaug pe acel birthday wishlist despre care va povesteam!

***Rochita aceasta coral, atat de delicata si feminina! M-au cucerit culoarea, materialul (dantela are sarmul ei incontestabil), gulerasul Peter Pan si faptul ca e versatila!

 
*** In garderoba mea nu exista vreun articol vestimentar avand aceasta adorabila nuanta de albastru electric; poate ca ar trebui remediata "problema"! Imi place aceasta rochie insa nu sunt sigura daca m-ar avantaja modelul!



*** M-a atras si acest top, ma trimite cu gandul la tinute mai comode, mai practice - casual!


*** Aahh, am mai vazut o rochie ce-mi va rascoli visele! In momentul acesta nu se afla pe stoc insa sper din toata inima sa revina! Aceasta cu fluturi violet...


Pe site exista si o sectiune de haine la reducere, va recomand sa aruncati o privire acolo (am remarcat o rochita cu imprimeu floral, o rochita din dantela, o rochie verde mint, o salopeta de vara pe gustul meu!).

Revenind la ceea ce spuneam initial:
Ce spuneti, fetelor, va plac alegerile mele? Care credeti ca m-ar avantaja?
Pe voi ce va tenteaza de pe acest site? Ce ati adauga pe wishlist-ul vostru?

O zi frumoasa, dragelor!
Se apropie weekend-ul...e rost si de shopping!:)


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts


 

Blog Template by YummyLolly.com