28 iul. 2013

Happy moments (11)

Buna dimineata de duminica!:)

Phiiii, am luat la notite saptamana aceasta de nu mai aveam loc de ele; am mai si eliminat unele puncte, altfel ar fi fost o postare fara sfarsit! Departe de mine gandul de a va plictisi! Eu oricum sunt vorba lunga si ma straduiesc aici sa folosesc cat mai putine cuvinte!:))

La voi au fost in ultimele zile bucurii, momente placute, oameni buni si frumosi, zambete? Sper ca raspunsul e afirmativ si ca-mi veti povesti in comentariile lasate aici!

Pentru ca timpul nu-mi este acum cel mai bun amic, chiar voi incerca - acolo unde se poate - sa enumar concret si concis ceea ce, in ultima perioada, mi-a atins corzi sensibile, mi-a adus un zambet, m-a amuzat, a facut sa-mi  para viata mai frumoasa!

Trandafirii din gradina, atat de parfumati si de catifelati... Cei "noi" stiu cum sa se faca remarcati, iti fac cu ochiul!:) Cel de-al treilea a fost "la Paris" pentru ca m-a asistat la o sedinta foto, o sa-l revedeti curand!


Haideti sa va amuz un pic! Din ciclul "Unii muncesc si altii culeg" , iata cu ce am impodobit gardul din spatele casei: ii spunem Usturoiul lui tataie :))! E vorba despre tata care, desi locuieste la bloc,  om gospodar, are recolta ; dar ... n-are gard!:)) Lasand gluma deoparte, am vrut sa-l laud si eu un pic, zau ca merita, a muncit! Vazand poza, realizez ca usturoiul e asezat langa tufa de magnolie - ce asociere!:))

Stiti cat m-a bucurat imaginea unei vrabiute care, pe o caldura de foc, se racorea intr-o baltoaca  - apa curgea de la un aparat de aer conditionat, un strand in miniatura numai pentru ea?! :))

Voi ati refuza invitatia de a va face un tatuaj impreuna cu Dia??? Nu? Nici eu!  E de la sine inteles ca tatuajul e temporar!:)) Iata cu ce ne-am "impodobit" gleznele! Tare aiurea a iesit poza asta, alta mai buna n-am reusit!:P


Cand ati primit ultima data o vedere/o carte postala/o ilustrata? Stiti cat de mare a fost surpriza si bucuria sa o descopar in cutia postala si sa citesc gandul bun adus de la  Maria Irina?! Draga mea, iti multumesc, a mers la inima gestul tau!:)


Duminica trecuta am fost la o petrecere! V-am mai spus ca sarbatorita implinea 7 ani! Invitati muuuulti (si mici si mari), dar si spatiu mare, verdeata... Ne-am simtit foarte bine! O petrecere reusita!
 
 
Imbratisarile iubitului meu sot!
Cui nu-i plac imbratisarile?! Mai ales cele ale partenerului, mai ales ca ele transmit dragoste, grija, atentie, daruire!:)

Am topait de bucurie afland ca am castigat un premiu pe blogul Alinei lui Brumarel! Produse Enliven carora ea le-a facut review-uri pe blog! Alina, multumesc!:)

Aaaa, motanul Tommy si joaca lui de nazdravan! Nu stiam ca poate fi atat de funny sa ai un pisoi in curte! M-am trezit razand de una singura la toate giumbuslucurile pe care le face! Orice frunza, orice pai, o unghie data cu oja, un burete...toate-s prilej de joaca! E foarte amuzant sa-l observi, sa-i studiezi reactiile si comportamentul! Sa fi auzit tipete isterice si rasetele a trei fete (eu, Dia si o prietena de-a ei) cand a dat buzna in casa, printre noi trei si s-a oprit sub canapeaua din living!:)))

Am defilat incantata cu rochiile luate de la croitoreasa (o stiti pe cea cu maci; inca una,  pe care nu o stiti -  e un vis din matase naturala, cu fluturi imensi, cu jocuri de lumina si culoare de la galben la violet; promit sa v-o arat la momentul potrivit!).

Bucuria Diei pentru faptul ca a primit o bratara lucrata de Ada, prietena noastra!
In fotografie se zareste si o mica parte dintr-un desen al Diei, reprezentand un papagal. Uite-asa imi veni ideea de a va arata mai exact despre ce e vorba!:) Peggy vorbaretul si al sau portret!:) De fapt, este o felicitare pe care Dia o pregatea pentru o prietena! Nu-i asa ca deseneaza frumos?

Toata dragostea, rabdarea si sprijinul sotului meu, toate cele pe care le pune cap la cap pentru a-mi fi mie bine, pentru a-mi usura viata, pentru a ma relaxa, a-mi da incredere, pentru a ma bucura - tare mult inseamna pentru mine toate acestea!

"Oferta" fratelui meu constand intr-un  stick pentru laptop astfel incat sa am conexiune la internet cat voi fi... plecata de-acasa! Imi doresc atat  de tare sa functioneze!

Relaxarea de a prepara clatite, afara, in aer liber (am eu o smecherie incat pot face asta :P)! Dia  si-a  exprimat dorinta si a fost bucuroasa ca-i fac placerea; eu, de asemenea! Credeti-ma, am vrut sa le pozez, dar am fost prea ocupata sa impart colo-colo (la primarie, la prefectura) si m-am trezit ca...le-am papat!:)) Cu gem de caise sau cu miere, dupa dorinta...

Uneori, petrecerile curg garla!:D De aceasta data, doar copila noastra a fost invitata! N-avea ea chef de pozat (mai ales ca era o ora matinala pentru vacanta), dar mi-a facut hatarul ! Draga mamei... Poza asta ma trimite cu gandul la personajul Pasari Lati Lungila!:)

Gata mi-s! Sper ca ati avut rabdarea de a sta cu mine pana la sfarsit. Astept acum povestile voastre...sunt sigura ca aveti ce sa-mi povestiti! :)

Stiti cat de tonic este acest exercitiu prin care constientizezi tot ceea ce ti se intampla frumos si bun?! Daca nu l-ati incercat inca, neaparat trebuie sa faceti asta! Altfel, riscam sa lasam sa treaca totul pe langa noi ca si cum n-ar fi si e pacat... Sunt atatea care sa ne bucure, la fiecare pas, e firesc sa le apreciem!

Va pup si va imbratisez, fete dragi!:)
Aveti grija de voi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts



 

Blog Template by YummyLolly.com