12 iun. 2013

TAG: O leapsa mai...altfel + Un invitat la TAG

Buna, fete dragi!

Zilele trecute am citit la Anda Zelenca raspunsurile sale la intrebarile unui tag; sunt mare amatoare de tag-uri; unde-i tag, hop si eu! :) Anda ne-a acordat libertatea de a-l prelua, dupa dorinta - ii multumesc frumos pentru asta! 


Inainte de a formula propriile raspunsuri, mi-a venit o idee (cat de buna...va las sa apreciati voi!): ar fi interesant de vazut si raspunsurile unui barbat  la intrebarile tag-ului pentru a observa particularitatile si diferentele de gandire in functie de gender; bineinteles ca aici intervin mai multi factori care influenteaza: temperamentul, educatia, mediul din care provin persoanele, dispozitia de moment, mentalitatea.

Pai... care este barbatul care imi este mie aproape mereu,  nu ma refuza in ceea ce-i cer (cu conditia sa stiu cand si cum sa abordez problema)?! Ati ghicit, sunt sigura!:) Prin urmare, il am ca invitat aici si sunt tare fericita!!! S-a lasat el putin rugat dar, in cele din urma, mi-a facut hatarul si ii multumesc mult pentru asta!!!

Let's TAG!

 ***Raspunsurile mele si ale invitatului meu - sunt sigura ca  stiti despre cine este vorba - despre sotul meu, Alex - dragul meu drag!) :


1. Descrie-ti viata in momentul actual printr-un singur cuvant.
Ilda: Implinita.

Alex: Relaxing.


2. Se spune ca "Niciodata nu trebuie sa spui niciodata!", insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
Ilda: Un râu nu va curge in amonte!
(suna a gandire de japonez :))  dar...e primul lucru care mi-a venit in minte!)

Alex: Timpul nu se mai intoarce.


3. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
Ilda: Suflete-pereche.

Alex: Atractie + prietenie + fidelitate.


4. Daca o persoana iti face rau intentionat, cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
Ilda: Sunt mai multe etape prin care trec: mai intai, cel mai probabil, ma supar foarte tare si plang; apoi, pot face planuri de a ii plati intr-un fel sau altul, de a dori sa se faca dreptate; dupa care, in cele mai multe cazuri, renunt si imi spun ca Dumnezeu are grija de fiecare sa primeasca dupa merit;  in timp, iert cu totul dar nu uit!

Alex: Nici, nici.   O ignor, nu mai interactionez nicicand cu ea.


5. Te-ai intrebat vreodata care este rolul tau pe aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit raspuns?
Ilda: M-am intrebat, desigur! Cred ca l-am gasit dar...imi pare rau, din punctul meu de vedere este ceva atat de personal incat nu-l pot impartasi aici! 

Alex: Da. Da.  Ar fi trebuit sa intrebe probabil si care este raspunsul, nu?! Sunt o veriga pentru un discipol care va reprezenta probabil ceva in lume.


6. Ce ai schimba la oameni?
Ilda: Invidia, rautatea, bolile incurabile, existenta drogurilor, ritmul in care traim, modul in care facem rau naturii.

Alex: Proastele obiceiuri. Ura. Dusmania.


7. Daca ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva din trecutul tau?
Ilda: Am o teorie a mea conform careia regretele sunt fara rost  (ma refer la situatii in care nu am gresit fata de altii, care nu au afectat pe cineva anume);  orice decizie am luat a fost optima la momentul acela, in circumstantele respective. Exista totusi cate ceva ce as schimba, e in legatura cu unele persoane sau situatii: tatal meu, bunica mea, un accident tragic ce i s-a intamplat bunicului meu. 

Alex: Da. As pleca din tara.


8. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Ilda: Sotul meu.

Alex: Sotia si fiica.


9. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Ilda: Depinde de situatie; in principiu,  incerc sa intuiesc daca are nevoie de intimitate si doreste sa fie  lasata in pace sau daca cere ajutor, intr-un fel anume (din priviri, din gesturi)  incat sa intreb daca pot face ceva!

Alex: Depinde de situatie. Probabil ma intreb ce a provocat plansul.


10. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait, cum ai petrece-o?
Ilda: Ohh, doar o zi?! Zau ca tind sa refuz categoric sa iau in calcul asa ceva! 
Dar, sperand ca exista o alta zi-surpriza dupa acea "ultima zi", as spune ca as petrece-o cu Dia si cu Alex, la munte (neaparat!); inainte de asta,  mi-as lua ramas-bun de la cei apropiati.

Alex: Nu m-as mai duce la serviciu si as incerca sa ii am aproape pe cei dragi mie (cele pe care le admir). Cred ca as vorbi cu ele, cred ca le-as strange tare in brate.


11. Gandeste-te cum erai acum 5 ani? Ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Ilda: Eram mai linistita si credeam ca sunt nelinistita. Eram apreciata si nu stiam ca asta se intampla intr-o masura atat de mare. Aveam mult mai putina incredere in mine. Aspiratiile mele erau legate de familie, de casa; mai avem cate ceva de rezolvat dar, citand un clasic in viata (o prietena inteleapta, Ada, v-am mai spus despre ea!), as zice: "Mi-e si frica, mi-e si rusine sa ii cer ceva lui Dumnezeu cand el deja mi-a dat atatea!

Alex: Ma gandesc! Sa scap de serviciul de atunci. Da, am schimbat locul de munca.


12. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
Ilda: Despre Dia, cand va ajunge mare - daca ii va fi bine; despre mine si Alex - la batranete...dar nu vreau sa stiu!:)) 

Alex: Data la care voi muri. Sa imi planific cumva viitorul.


13. Te deranjeaza cand o alta persoana face un lucru pe care nu il suporti, insa tu la randul tau il faci...
Ilda: Da! Desi constientizez ca si eu fac acelasi lucru si nu ar trebui sa ma deranjeze, ca nu e drept sa il judec.

Alex: Da. 

Acestea au fost raspunsurile noastre la intrebarile tag-ului!:) In mod evident, diferentele anticipate exista; mai mult decat evident este...cine vorbeste mai mult dintre noi doi!:)) Mi-a parut chiar un exercitiu frumos si util, am observat unele lucruri, am tras unele concluzii! 

Daca v-a facut placere sa cititi, ma bucur mult!
Asemeni Andei, fara a nominaliza, va invit sa completati tag-ul pe acelea dintre voi care se simt atrase de idee! 

Multi pupici!


Ilda
Lavender Thoughts to you






 

Blog Template by YummyLolly.com